Як змінювалися рейтинги фаворитів президентських перегонів протягом виборчої кампанії

Президентська виборча кампанія виходить на проміжний фініш. Три місяці скандалів та обіцянок конвертувалися в цифри рейтингів та антирейтингів претендентів на президентську булаву. 112.ua нагадує, як змінювалася популярність топ-кандидатів протягом трьох місяців виборчої кампанії

Як змінювалися рейтинги фаворитів президентських перегонів протягом виборчої кампанії
112.ua

Ярослав Конощук

Парламентський кореспондент

Президентська виборча кампанія виходить на проміжний фініш. Три місяці скандалів та обіцянок конвертувалися в цифри рейтингів та антирейтингів претендентів на президентську булаву. 112.ua нагадує, як змінювалася популярність топ-кандидатів протягом трьох місяців виборчої кампанії

Ще вище й вище. Такими словами можна описати динаміку популярності Володимира Зеленського під час цьогорічної виборчої кампанії. При цьому навіть зусилля конкурентів не вдарили по рейтингах шоумена, хоча й дещо збільшили його антирейтинг. Розпочав кандидат чудово. Спільне опитування Київського міжнародного інституту соціології та центру Разумкова, що відбувалося з 16 по 29 січня, засвідчило його лідерство з показником 23%. Після цього Зеленський першої сходинки не втрачав, а якщо вірити соцопитуванням КМІС, то до кінця березня наростив свій рейтинг. І нібито перемагає будь-кого з конкурентів у другому турі. Цьому сприяла "війна" між штабами Петра Порошенка та Юлії Тимошенко. Частина виборців цих кандидатів "втекла" до шоумена як альтернативного кандидата.  

112.ua

Головними викликами для Зеленського залишається слабка підготовленість до прямих дебатів і мобілізація власного електорату. Всю кампанію він відмовчувався, проте зараз для перемоги потрібно рішуче діяти, щоб виборець прийшов на дільниці та щоб зрештою захистити отриманий результат.

112.ua

Для Петра Порошенка старт президентської виборчої кампанії став більш ніж успішним. Якщо у 2018 році опитування не давали йому жодних шансів на другий тур, то перше спільне опитування Київського міжнародного інституту соціології та центру Разумкова, що відбувалося з 16 по 29 січня, засвідчило, що чинний глава держави вже виходить у другий тур з результатом у 16,4%, випереджаючи свою головну конкурентку – Юлію Тимошенко – на 1%. Цьому сприяла як хвиля церковної теми (Томос, ухвалення законів про зміни правил переходу парафій), так і долучення до гонки Володимира Зеленського, який добряче відкусив голоси у Юлії Володимирівни.

Скандал з корупцією хоч і пригальмував президентський рейтинг, проте не вибив Порошенка зі щільної боротьби за друге місце. Два з чотирьох останніх соцопитувань віддають перевагу Порошенку в цій боротьбі, ще два – Тимошенко.

112.ua

Якщо Володимир Зеленський і Петро Порошенко останні три місяці можуть занести собі в актив, то Юлія Тимошенко може бути вкрай незадоволена. Вона втратила не лише перше місце, яке їй віддавали соціологи восени, а й ризикує взагалі не потрапити до другого туру. Крім висування Зеленського, по амбіціях Тимошенко вдарив скандал з можливою причетністю вже колишнього члена "Батьківщини" Владислава Мангера до вбивства громадської діячки Катерини Гандзюк. Здавалося, скандал в "Укроборонпромі" стане поштовхом для зростання рейтингу Тимошенко, але цей ефект для Юлії Володимирівни був недовготривалим, і невдовзі Петро Порошенко вже відновив позиції.

112.ua

Про решту кандидатів можна говорити, а можна й не говорити, адже президентська кампанія для них, по суті, завершилася давно, і більшість із них нині вирішують завдання з прицілом на осінні парламентські вибори. Це добре виходить у Юрія Бойка, Анатолія Гриценка та Олега Ляшка.

Ярослав Конощук

відео по темі

Новини за темою

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>