banner banner banner banner

Туризм по-скромному: У скільки обійдуться травневі свята в Україні

На ринок внутрішнього туризму звернули увагу великі туроператори, які раніше віддавали перевагу виїзним закордонним турам 

Туризм по-скромному: У скільки обійдуться травневі свята в Україні
Фото з відкритих джерел

112.ua

Редакційний блог

На ринок внутрішнього туризму звернули увагу великі туроператори, які раніше віддавали перевагу виїзним закордонним турам 

Українці вирішили відпочивати в цьому році всередині країни. Різка девальвація гривні призвела до стрімкого подорожчання турів на улюблені курорти Єгипту і Туреччини. Якщо торік на травневі свята можна було виїхати за гарячими турам в ці країни на двох на тиждень за 6 тис. грн, то цього року ціни стартують від 15 тис. грн.

Директор Центру туристичної інформації Володимир Царук вважає, що в 2015 р. обсяги виїзного туризму на травневі свята скоротяться в порівнянні з минулим роком на 40-50%.

Відпочинок за ціною візи

В результаті українці масово почали переорієнтуватися на відпочинок всередині країни. "У цьому році вони роблять ставку на відпочинок всередині країни", - говорить генеральний директор туркомпанії Etnotur Тарас Голинський. "Зараз тільки візу зробити коштує майже 2 тис. грн, - зазначає засновник туристичної компанії "Час на мандри" Юрій Пирч. - Тоді як за ці гроші можна поїхати в семиденний тур Україною".

Новини за темою

"Традиційно найдешевшими є тури з недорогим проживанням, - каже власник турагентства "Дешеві мандрівки Україною" Ігор Кулаков. - Наприклад, у одного львівського туристичного оператора є популярна програма "Відпустка по-закарпатськи", де тиждень відпочинку обійдеться в 2325 грн + 1000 грн на невраховані витрати. В основних львівських туроператорів традиційно користуються популярністю тури вихідного дня, де можна вкластися в 500-600 грн, але ночівля проходить в скромних сільських умовах".

"Вже зараз відчувається активний попит на тури на травневі свята, - каже Юрій Пырч. - Найбільш популярним серед туристів є Закарпаття. Також мають високий попит екскурсії у віддалені від Львова місця, але до яких можна доїхати за один день".

Фото з відкритих джерел

Новини за темою

Володимир Царук говорить, що в цьому році потік туристів у Карпати на травневі свята залишиться на торішньому рівні. Він вважає, що це позитивний сигнал, оскільки в умовах різкого падіння доходів населення утримати колишні обсяги ринку вже можна вважати успіхом.

Подорожчав відпочинок

Проте і в Україні туристам доведеться зіткнутися з подорожчанням. Ціни на відпочинок всередині країни зросли на 10-40%, розповідає Юрій Пирч. Про подорожчання як мінімум на 15-20% говорить і Тарас Голинський. Він пояснює це подорожчанням палива, продуктів, енергоносіїв і т. д.

Разом із тим деякі інші опитані учасники туристичного ринку говорять про те, що зростання цін не було. Приміром, за даними директора екскурсійного бюро "Київські фрески" Анжели Савченко, в Закарпатті ціни стартують від 250 грн за двомісний номер до 1000 грн за окрему віллу. "Власники бояться піднімати ціни, щоб не відлякати туриста. "Був сезон простою, власники житла в курсі, що доходи у людей упали, тому для них краще заробити менше, ніж нічого не заробити", - пояснює вона.

Новини за темою

Директор тернопільського турагентства "СонцеВИД" Наталія Дрозд також говорить, що проживання не подорожчало, але зросла ціна харчування. За її словами, якщо торік дворазове харчування (обід і сніданок) у приватному секторі коштував в середньому 80 грн, в готелі 2 або 3 зірки - 100 грн, то цього року воно подорожчало до 100 грн і 120-130 грн відповідно.

Корпоратив у Карпатах

"Цікава тенденція спостерігається серед великих компаній, які раніше організовували корпоративи в далекому зарубіжжі - тепер вони звертають увагу на українські Карпати, Дністровський каньйон і т. д. ", - каже Юрій Пирч.

"Це не дивно. Адже тур вихідного дня (2 дні/1 ніч) в Карпати влітку для колективу на 50 чоловік обійдеться у 900 грн/люд (з комфортними умовами проживання, зручним автобусом, дворазовим харчуванням, екскурсіями і культурною програмою) ", - розповідає засновник "Час на мандри".

Зміна орієнтиру

На ринок внутрішнього туризму звернули увагу і великі туроператори, які раніше віддавали перевагу виїзним закордонним турам. Так, цього року почав продавати тури по Україні лідер європейського туристичного ринку - туроператор TUI. "У зв'язку з девальвацією гривні ми вважаємо, що збільшиться попит на внутрішній продукт. Тому, при надходженні цікавої пропозиції із запуску зазначених турів, ми вирішили підтримати цей проект і запустили його реалізацію", - говорить генеральний директор туроператора TUI Ukraine Володимир Щупак. Компанія почала продавати тури в Чернігів і Карпати. За словами Володимира Щупака, влітку додасться п'ять-шість маршрутів. "Розраховуємо, що цей напрямок зросте в серйозний бізнес і принесе стійкий доход і гарний прибуток нашої компанії", - говорить він.

Новини за темою

"Вихід TUI в новий сегмент може виявитися не єдиним. Оператори виїзного туризму розширюють свій асортимент внутрішніми турами, щоб вижити в умовах різкого падіння попиту на тури за кордоном", - говорить Володимир Царук. "Багато фірм, які займаються виїзним туризмом, можуть переформатуватися і почати задовольняти попит клієнта на внутрішній туризм", - підсумовує Юрій Пырч.

Дмитро Уляницький, спеціально для 112.ua

Новини за темою

Джерело: 112.ua

відео по темі

Новини за темою

Новини за темою

Новини партнерів

Loading...

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>