Поки чекаємо безвізового режиму: Які авіакомпанії і маршрути обирають українці

У квітні 2016 р. найбільший попит в українців мав рейс Київ – Мінськ

Поки чекаємо безвізового режиму: Які авіакомпанії і маршрути обирають українці
аэропорт "Борисполь"

112.ua

Редакційний блог

У квітні 2016 р. найбільший попит в українців мав рейс Київ – Мінськ

Український авіаринок за останні два роки сильно змінився. Насамперед через політичні та економічні фактори. Країна де-факто втратила кримський напрямок, аеропорти Донецька і Луганська зруйновано, і до того ж було припинено авіасполучення з Росією.

Звісно, говорити про великий попит на авіаквитки в умовах девальвації гривні не доводиться.

Супутнім фактором збільшення авіаперевезень та здешевлення квитків експерти називають введення безвізового режиму з Євросоюзом, який, як очікується, позитивно вплине на український авіаринок. Наприкінці квітня Єврокомісія запропонувала скасувати візи для українців. Далі цю пропозицію має розглянути Європарламент і Рада ЄС. Влада називає різні терміни початку дії безвізового режиму – від осені до 2016 р. першої половини 2017 р.

Крім візового бар'єру, українці відчувають гостру нестачу лоукостерів. Після відходу з ринку в квітні минулого року авіакомпанії Wizz Air Ukraine вибір бюджетного перельоту за кордон і зовсім став мізерним. Міністр інфраструктури Володимир Омелян вважає, що ключовими перешкодами для приходу європейських бюджетних авіакомпанії є відсутність угоди про вільне небо з ЄС і політика адміністративних обмежень Національного банку України. Омелян прогнозує, що угоду про відкрите небо між Україною та ЄС може бути підписано в липні 2016 р. Міністр сказав, що це буде остання дата, в яку він повірить, оскільки термін підписання цієї угоди вже кілька разів переносили.

Зараз стало відомо, що low cost Wizz Air розглядає питання відновлення діяльності в Україні. Причиною повернення на ринок у компанії назвали стабілізацію ситуації в країні. Крім того, один з найбільших європейських лоукостів Ryanair заявив про можливість виходу на український ринок.

Про стабілізацію ситуації свідчать дані Державіаслужби. Так, у І кварталі 2016 р. авіакомпанії збільшили пасажирські перевезення на 11,3%, порівняно з аналогічним періодом 2015 р., – до 1,258 млн. осіб. Українськими авіакомпаніями перевезено 870,2 тис. осіб, що на 5,6% більше, ніж у І кварталі 2015 р., іноземними – 776,4 тис. осіб (на 0,5% більше).

За даними Aviation News & Analytics, до ТОП-20 авіакомпаній на українському ринку в квітні 2016 р. увійшли 15 зарубіжних і 5 вітчизняних. Минулого місяця кількість регулярних рейсів з аеропортів України зросло на 17% порівняно з квітнем 2015 р.

Поки чекаємо безвізового режиму: Які авіакомпанії і маршрути обирають українці
аэропорт "Борисполь"

112.ua

Редакційний блог

У квітні 2016 р. найбільший попит в українців мав рейс Київ – Мінськ

На першому місці - Міжнародні авіалінії України (МАУ), кількість перевезень яких зросла на 16,5% – до 1831 рейсів. Друге місце посіла компанія Turkish Airlines, показавши зростання на 22,5%.

Цьогоріч двадцятку залишили 5 авіакомпаній: "Аерофлот" (277 рейсів у квітні минулого року), "Візз Ейр Україна" (116 рейсів), "Трансаеро" (103 рейси), "Ютейр" (42 рейси) і S7 (34 рейси).

Білоруський авіаперевізник "Бєлавіа" збільшив кількість рейсів з України втричі. Така динаміка пов'язана насамперед із закриттям авіасполучення між Україною та Росією восени минулого року. Зараз аеропорт Мінськ став головним транзитним аеропортом для авіаперевезень між Києвом і Москвою.

Aviation News & Analytics

Крім того, минулого місяця найпопулярнішим маршрутом став Київ - Мінськ. Авіакомпанії МАУ і "Бєлавіа" виконали за цим маршрутом 207 регулярних рейсів.

Роком раніше найбільший попит серед українців мав рейс Київ - Москва (345 рейсів).

На другому і третьому місці – рейси до Стамбула з Києва та Одеси.

Експерти Aviation News & Analytics відзначають, що дев'ять із десяти найбільш популярних маршрутів припадають на столичні аеропорти "Бориспіль" і "Жуляни". А лінія Київ – Дніпропетровськ стала єдиним внутрішнім маршрутом у десятці.

Українці почали віддавати перевагу новими маршрутам. Так, до десятки увійшли рейси Київ – Варшава (108), Київ – Дніпропетровськ (102) і Київ – Мюнхен (86 рейсів).

Покинули ТОП-10 авіамаршрутів рейси Київ – Москва (345 рейсів), Одеса – Москва (127 рейсів) і Київ – Санкт-Петербург (93 рейсу).

Поки що говорити про відновлення авіасполучення між Україною і Росією зарано. Відразу після введення авіасанкцій повідомлялося, що Київ і Москва проведуть переговори з питання відновлення польотів, проте ніякого просування не було. Найбільший український перевізник МАУ заявив, що ніяких перспектив або ознак того, що програму польотів до РФ буде відновлено, немає.

Проте експерти прогнозують переформатування маршрутів, як сталося з напрямком Київ - Мінськ. Очікується, що з введенням безвізового режиму мережа рейсів, які виконуються з України, значно зміниться, а на перші місця за пасажиропотоком можуть вийти європейські країни.

відео по темі

Новини за темою

Новини за темою

Новини партнерів

Loading...

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>