banner banner banner

IKEA відтерміновується, а Decathlon вже тут: Які бренди зайшли до України у 2019 році

У 2019 році очікували на фінальний етап вже оголошеного виходу на ринок шведської компанії IKEA, яка не раз анонсувала своє відкриття в Україні, намагаючись вийти на вітчизняний ринок протягом останніх 10 років. Нещодавно представники компанії знову оголосили про перенесення дати запуску на весну 2020 року

IKEA відтерміновується, а Decathlon вже тут: Які бренди зайшли до України у 2019 році
112.ua

Ірина Шостак

Журналістка

У 2019 році очікували на фінальний етап вже оголошеного виходу на ринок шведської компанії IKEA, яка не раз анонсувала своє відкриття в Україні, намагаючись вийти на вітчизняний ринок протягом останніх 10 років. Нещодавно представники компанії знову оголосили про перенесення дати запуску на весну 2020 року

Новини за темою

Великі міжнародні гравці не дуже поспішають в Україну. Ба більше, навіть ті, що вже працюють у нашій державі, згортають представництво. Так вчинила British American Tobacco, яка поскаржилася на непослідовну і незрозумілу податкову політику в Україні. Проте деякі бренди все ж відкрили свої магазини в нашій державі. І хоча здебільшого це рітейлери, які мають кілька магазинів в Україні, на безриб’ї і це згодиться. Тим паче вони виконують важливу місію для вітчизняного ринку – дають поштовх для приходу нових гравців.

Бренди, що зайшли на український ринок у 2019 році

Конкурент Intersport на вітчизняному ринку. 23 березня у "Рітейл Парку Петрівка" (станція метро "Почайна") відкрили перший в Україні магазин спортивних товарів відомої мережі Decathlon — підрозділу французької компанії Association Familiale Mulliez, до якої також входить мережа гіпермаркетів Auchan. Бренд Decathlon працює у 46 країнах. На сьогодні в Україні вже відбулося відкриття другого магазину компанії (23 листопада) поблизу ТРЦ Lavina Mall.

Перший в Україні магазин спортивних товарів французької мережі Decathlon Ukrainian Retail Association

Свою мережу розширив й американський бренд преміум-класу Polo Ralph Lauren відкривши у травні цього року свій третій фірмовий магазин у ТРЦ SkyMall. Перші два було відкрито наприкінці 2018 року в ТРЦ Ocean Plaza та Gulliver.

Американський бренд The North Face. Перший монобрендовий магазин американського бренду технологічного спортивного одягу розпочав свою роботу 8 серпня в ТРЦ River Mall, офіційно зайшовши на український ринок. Крім магазину The North Face, Intertop відкрив у River Mall ще декілька магазинів, серед яких Armani Exchange, Napapijri, Marc O'Polo, Ecco, Geox, Timberland і магазин Intertop.

Свої магазини в Києві також відкрили: французькі бренди одягу Claudie Pierlot (ТРЦ Ocean Plaza, третє відкриття компанії SMCP, що раніше вже запустила на українському ринку торгові марки Maje та Sandro) і The Kooples (ЦУМ) та датський бренд In Wear Matinique (ТРЦ Gulliver).

Монобрендовий бутік Claudie Pierlot в ТРЦ Ocean Plaza Ukrainian Retail Association

Магазин датського бренду In Wear Matinique в ТРЦ Gulliver Gulliver

4 грудня в "ПриватБанку" повідомили, що відтепер користувачі пластикових карток міжнародної платіжної системи UnionPay International можуть їх використовувати в мережі "ПриватБанку", отримати готівку в банкоматах банку по всій країні. Ба більше, з 3 грудня власники вже могли розплачуватися ними в готелях, ресторанах та торговельних точках Києва, Харкова, Одеси, Дніпра та інших міст. UPI мав зайти в Україну раніше, адже угоду було підписано ще в листопаді 2018 року.

За словами представників НБУ, прихід нових платіжних систем дає поштовх для підвищення рівня якості фінансових послуг, розвитку платіжних систем у країні. Це також сприяє посиленню конкуренції на ринку платіжних послуг, прискорення торговельно-економічних процесів між країнами, робить Україну перспективною для міжнародних інвесторів.

2019 рік ознаменувався ще одним важливим рішенням у цій галузі – погодженням виходу на вітчизняний платіжний ринок міжнародної платіжної системи, яка вже працює у 125 країнах світу, зокрема в країнах Азії, Європи, Африки, а також у США, Канаді, Індії та Австралії. Йдеться про TRANSFAST (стала восьмою міжнародною платіжною системою, яка належить іноземцям та працює на українському ринку).

На які бренди ще варто зачекати

За даними консалтингової компанії Ukrainian Trade Guild, очікувалось, що до кінця нинішнього року в Україні з’являться американський взуттєвий бренд Steve Madden та магазин іграшок Coin. З огляду на те що 2019 рік незабаром добігає кінця, можна зробити висновки, що плани про запуск фірмових магазинів компанії перенесуть на 2020 рік. Як це зробили в мережі повсякденного одягу для всієї родини  FUNDAY (належить Sportmaster). Представники мережі активно шукали в Україні площі під свої магазини, даючи гарну надію на відкриття у 2019-му. Проте, за даними Colliers International і UTG, все-таки бренд вийде на ринок у 2020 році. Також наступного року вихід на український ринок розглядає італійська гастрономічна мережа ресторанів і маркетів Eataly.

За словами менеджера з комерційної нерухомості  NAI Ukraine Марини Супруненко, ведуться розмови про прихід в Україну таких брендів, як американські Bürger King, Starbucks, французька Galleries Lafayette, однак переговори з ними перебувають на різних етапах: "Серед нових брендів, з ким ведемо переговори і хто готовий зайти або вже шукає партнерів: Jennyfer (Франція), AC&CO (Туреччина), Medicine (Польща), Big Chefs (Туреччина), Nordsee (Німеччина)".

Зі свого боку, заступник директора департаменту торгової нерухомості Colliers International (Україна) Тетяна Марковська вказує на високу ймовірність виходу нових брендів від великих fashion-груп, таких як MD Fashion, ARGO, ULTRA, CityModa тощо, які постійно поповнюють пул своїх брендів і виводять на ринок нових операторів.

Усі перелічені бренди, які вже зайшли на ринок чи очікуються, – одяг, взуття чи аксесуари. Та галузь, яка добре продається і не вимагає великих інвестицій в Україну. Не надто привабливий інвестиційний клімат у нашій державі дається взнаки. Рітейлери приходять продавати вироблені за межами України товари, що приносить мало користі для нашої економіки. Ба більше, найчастішим варіантом співпраці з іноземними брендами є продаж франшизи українським компаніям, що не несе за собою інвестицій іноземного капіталу до країни.

Новини за темою

З іншого боку, треба враховувати й інші нюанси. "Українці мають можливість купувати будь-які бренди онлайн або суміщати поїздки до Європи і мандрівки світом з вигідним шопінгом. Ціни на відомі нам бренди навіть у сусідній Польщі є вигіднішими, а розпродаж дійсно є таким. Цей факт нівелює значимість виходу нових світових брендів до України. А якщо враховувати економіку, то просто є фінансово необґрунтованим", – пояснює керівник партнера URE Club Ольга Соловей.

Для того щоб розпочати роботу із запуску бізнесу в Україні, великі компанії орієнтуються на декілька факторів: розвиток інтернет-торгівлі, інформація про вихід інших відомих торгових марок і стабільна позитивна динаміка макроекономічних показників у країні.

За словами Ганни Марсової, незабаром можливим є вихід на вітчизняний ринок Tesla Store, який уже представлено у 30 країнах світу. А серед найбільш очікуваних, за відгуками українських споживачів, можна виокремити мережу кав'ярень Nespresso, універмаги Primark і Uniqlo, фаст-фуд мережу Pizza hut, Tk Maxx — мережу універсальних магазинів, американський бренд повсякденного одягу Abercrombie&Fitch, The Body Shop (косметичний бренд з Великої Британії) та інші.

***

Україна дедалі частіше почала з’являтися й у планах турецьких топ-брендів на відкриття своїх фірмових магазинів. За словами Ганни Марсової, старшого консультанта з торгової нерухомості CBRE Ukraine, для українського споживача цікавими є турецькі бренди, оскільки вони відрізняються демократичністю в ціні та високою якістю. "Так, турецькі бренди Madame Coco (товари для дому) і Soobe (товари для дітей від 0 до 12 років) вивчають український ринок з перспективою відкриття перших магазинів. Турецька компанія Ziylan, яка об'єднує такі бренди взуття, як Polaris, In Street, Kinetix, Lumberjack, теж планує вихід на український ринок. Хоча деякі з цих брендів представлено на українському ринку в мультибрендових магазинах, все-таки ми би хотіли бачити їх як монобрендові магазини в Україні, тому що асортимент цих рітейлерів вражає", – розповідає експерт.

Зокрема, у 2018 році було відкрито перші магазини бренду Koton (ТРЦ Lavina Mall) та DeFacto (ТЦ GLOBUS). Про плани заходу на вітчизняний ринок цього року зазначили турецький бренд взуття Flo та бренд чоловічого одягу AVVA. Останній вже анонсував фінальний етап свого відкриття у ТРЦ Blockbuster Mall.

Ірина Шостак 

відео по темі

Новини за темою

Новини за темою

Новини партнерів

Loading...

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>