banner banner banner

Авіакатастрофа в Ростові-на-Дону: все, що відомо про падіння рейсу з Дубая

Однією з причин падіння літака назвали погодні умови

Вранці 19 березня при посадці в аеропорту Ростова-на-Дону зазнав аварії Boeing 737. Ніхто з знаходилися на борту не вижив. У МНС в якості попередньої причини того, що сталося, називають погодні умови

Детальніше на РБК:
http://www.rbc.ru/politics/19/03/2016/56ecdff29a794737df251УтроПід час авіакатастрофи пасажирського літака Boeing-738 авіакомпанії FlyDubai, який розбився при заході на посадку в аеропорту Ростова-на-Дону, загинуло 7 громадян України. Про це в ефірі телеканалу "112 Україна" повідомив представник департаменту консульської служби МЗС Євген Ігнатовський.

112.ua

Редакційний блог

Вранці, 19 березня, під час посадки в аеропорту Ростова-на-Дону (РФ) розбився пасажирський Boeing-738 авіакомпанії FlyDubai, що виконував рейс із Дубая до Ростова-на-Дону. МЗС повідомив про загибель сімох наших співвітчизників, пізніше у відомстві уточнили, що в лайнері перебувало 8 українців. На борту літака перебували ще громадяни ОАЕ, Узбекистану та Індії. Всього на борту перебувало 62 людини, всі вони загинули. Повний список загиблих в авіакатастрофі можна прочитати тут.

За даними компанії-перевізника, на борту Boeing 737-800, крім українців, було 44 громадянина Росії, двоє громадян Індії і один громадянин Узбекистану. Громадянство членів екіпажу не уточнюється. Джерела в оперативному штабі МНС повідомляють, що пілот літака ніколи раніше не приземлявся в аеропорту Ростова-на-Дону. Капітан був громадянином Кіпру 1978 року народження.

На даний момент розглядаються три версії катастрофи літака: погодні умови, помилка пілотів і технічна несправність судна. Вже знайдені два бортові самописці, вилучається льотна документація з аеропорту.

Літак заходив на посадку з боку міста Аксай і впав майже в 300 м від злітно-посадкової смуги. Літак впав під кутом і розкид тіл і уламків становить 150 метрів. У МНС і офісі губернатора Ростовської області пояснили падіння літака лівіше злітно-посадкової смуги сильними поривами вітру та поганою видимістю. На момент катастрофи пориви вітру досягали 22 м/с, йшов дощ. Аеропорт і смуга були в порядку, - запевняє губернатор Василь Голубєв. Реконструкція аеропорту завершилася тільки в минулому році.

За даними джерел в Мінтрансі РФ і МНС, на момент падіння літака, аеропорт Ростова через сильний вітер працював за фактичною погодою. Літак перед посадкою кружляв над аеропортом, щоб вибрати більш вдалий момент для приземлення між поривами вітру. За даними деяких джерел в екстрених службах, під час другого заходу на посадку літак, можливо, зачепив крилом землю. На відео, опублікованому в соцмережах, видно, що літак вибухнув, як тільки стикнувся з землею.

Сам літак, за даними Fli Radar, був випущений в 2010 р.

Катастрофа сталася о 3:43 мск, розповіла в ефірі телеканалу "Росія 24" радник міністра транспорту Жанна Терехова. Як повідомляє "Інтерфакс" з посиланням на співрозмовника в екстрених службах, в цей час аеропорт працював за фактичною погодою з-за сильного вітру. "Перед посадкою літак кружляв над аеропортом, щоб вибрати момент для приземлення між сильними поривами вітру. І в момент другого заходу на посадку зачепив, імовірно, землю, після чого розвалився", — сказало джерело агентства. На погодні умови посилається і співрозмовник агентства в авіадиспетчерських службах. З даних метеосводок, які наводить ТАСС, випливає, що в момент катастрофи пориви вітру досягали 22 м/с, йшов слабкий дощ. Висота нижньої межі хмарності становила 540 м, горизонтальна видимість — 6 км.

Детальніше на РБК:
http://www.rbc.ru/politics/19/03/2016/56ecdff29a794737df251178

За фактом аварії літака вже відкрито кримінальну справу за ч. 3 ст. 263 КК РФ ("Порушення правил безпеки руху і експлуатації повітряного транспорту"). Практично виключена версія теракту. Принаймні серед основних причин її не розглядають.

Катастрофа сталася о 3:43 мск, розповіла в ефірі телеканалу "Росія 24" радник міністра транспорту Жанна Терехова. Як повідомляє "Інтерфакс" з посиланням на співрозмовника в екстрених службах, в цей час аеропорт працював за фактичною погодою з-за сильного вітру. "Перед посадкою літак кружляв над аеропортом, щоб вибрати момент для приземлення між сильними поривами вітру. І в момент другого заходу на посадку зачепив, імовірно, землю, після чого розвалився", — сказав джерело агентства. На погодні умови посилається і співрозмовник агентства в авіадиспетчерських службах. З даних метеосводок, які наводить ТАСС, випливає, що в момент катастрофи пориви вітру досягали 22 м/с, йшов слабкий дощ. Висота нижньої межі хмарності становила 540 м, горизонтальна видимість — 6 км.

Детальніше на РБК:
http://www.rbc.ru/politics/19/03/2016/56ecdff29a794737df251178

відео по темі

Новини за темою

Новини за темою

Новини партнерів

Loading...

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>