З відкритих джерел

Усвідомлений вибір засобів для макіяжу, а також підтримка етичних виробників блогерами і покупцями – факт, який не можуть ігнорувати косметичні компанії, що пропонують свою продукцію в Україні. Це особливо актуально у світлі пропозиції Моз обмежити тестування косметики на тваринах. Таке стратегічно вірне рішення допоможе молодим брендам зміцнити репутацію та вийти на європейський ринок. Редакція мультирегіонального інтернет-магазину МЕЙКАП досліджувала розвиток теми і пропонує дізнатися, які перспективи чекають на галузь у майбутньому і чому неетичні компанії, які продовжують економити на безпеці коштів за рахунок життів піддослідних тварин, вибирають шлях в нікуди. 

Перспективи

Де проходить та тонка грань, що визначає любов людини до братів наших менших і згодою купувати косметику, при виготовленні якої гинуть невинні кролики, собаки, коти і щури? Ми можемо піклуватися про домашніх вихованців і залишатися абсолютними невігласами в питаннях гуманності і прав тварин. Сьогодні це питання регламентується кількома організаціями – це Cruelty Free International, Vegan Society, BDIH, Choose Cruelty Free, IHTN, PETA. На підставі їх сертифікатів сформовані списки так званих білих виробників косметики, підтвердили статус “not tested on animal”, багато з них підтримують ініціативу vegan-friendly, пропонуючи б'юті-засоби, у складі яких виключені продукти тваринного походження. 

З відкритих джерел

Тенденція до більш усвідомленого споживання та гуманності 

Популярність косметики, виробленої без жорстокості, стимулює зростання інтересу до напрямку vegan-friendly. Очікується, що світовий ринок веганських коштів в період з 2019 по 2023 рік буде збільшуватися зі середньорічним темпом в 7,1%. Про це пише видання The Inherent News. Такі продукти проходять альтернативні і більш ефективні перевірки (комп'ютерний метод, тест in vitro) або на добровольцях. Збільшення числа людей, що віддають перевагу вегетаріанству, також надає значний вплив на зростання ринку. 

Стає більш популярною екологічна і органічна продукція. Частка веганської косметики порівняно з іншими продуктами збільшується. Зростаюча поінформованість про корисні властивості рослинних засобів сприяє підвищенню попиту, а також появи нових виробників, які принципові в цих питаннях, – відзначається в огляді The Market Plan.

З одного боку, етичний виробник викликає більше довіри, особливо у тих, хто звик читати етикетку, точно знати, що наносить на шкіру і не хоче користуватися неякісними препаратами. Як правило, такі компанії підтримують і інші ініціативи – вони намагаються використовувати тільки натуральні речовини, а також налагодити виробництво з мінімальним втручанням у навколишнє середовище. Вони відмовляються від пластику, знижують або повністю виключають викид шкідливих відходів, здатних негативно позначитися на екології. З іншого боку, ці бренди дорожать своєю репутацією, ведуть наукові розробки препаратів, заснованих на корисних рослинних інгредієнтах, дозволених ВООЗ, а також відмовляються від синтетичних аналогів або потенційних подразників. Як мовиться, відповідальний одного разу, відповідальний завжди. 

З відкритих джерел

Замовити косметику етичних брендів з швидкою доставкою, можна за допомогою мультирегіонального інтернет-магазину МЕЙКАП – на сайті представлені лінійки молодих українських брендів, які підтримують філософію гуманного виробництва, а також пропозиції таких відомих представників, як Urban Decay, Pacifica, Gosh, E. L. F. NYX.