Саміт в черговий раз підтвердив звання наймасштабнішого в Східній Європі в темі залучення клієнтів з інтернету.

ЛОБ

У залі зібралося більше 7 000 чоловік, серед яких – підприємці, власники великих компаній, маркетологи та digital-фахівці.

За словами засновника GeniusMarketing Олеся Тимофєєва, на івенті побували представники більше 22 країн світу.

Тисячі людей діляться яскравими фото, важливими інсайтами і висновками після 3-х днів заходу.

Учасники відзначають головні переваги події:

  • Корисні знайомства і нетворкінг. Багато людей знаходять тут нових клієнтів, партнерів і навіть друзів, поповнюють записні книжки сотнями нових номерів. Зв'язки – найцінніший ресурс. ЛОБ дозволяє завести нові знайомства максимально швидко і просто.
  • Контент. У цьому році велика ставка була зроблена на практичні кейси від топ-підприємців. На честь 5-річчя івенту була присвоєна тематика All Stars і на сцену вийшли суперзірки бізнесу.
  • Атмосфера. На кожній Лабораторії Онлайн Бізнесу присутній елемент шоу. Це не тільки освітній, але і розважальний івент. Відвідувачі стверджують, що щорічно приходять, щоб зарядитися енергією і отримати додаткову мотивацію.

Організатори події заявляють, що не збираються зупинятися в плані поліпшення формату і корисності заходу. Лабораторія Онлайн Бізнесу 2020 піде далі і підніме планку ще вище.

Вже відкрита реєстрація в ранній список прийдешнього саміту: gmsummit.me