Рада запровадила середньострокове планування будівництва і ремонту доріг

За проголосували 368 нардепів

Фото з відкритих джерел

Верховна Рада ухвалила законопроект № 1041, який передбачає запровадження середньострокового планування ремонту і реконструкції доріг. За цей документ виступили 368 народних депутатів.

Онлайн-трансляцію вів телеканал "112 Україна".

Відповідно до законопроекту, Кабмін затверджує Державну цільову економічну програму розвитку автодоріг державного значення на певний період із переліком доріг, які планують побудувати, реконструювати чи відремонтувати. Мають зазначити, скільки на це піде коштів і звідки їх візьмуть.

Уточнюється, що уряд щорічно затверджує перелік об’єктів, складений відповідно до Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення.

А за рішенням Ради Криму, обласних, міських, селищних та сільських рад кошти територіальних дорожніх фондів можуть спрямовуватися на нове будівництво, реконструкцію, ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення.

Документ також уточнює, на що спрямовується субвенція з держбюджету на фінансування утримання доріг.

Закон набуде чинності наступного дня після офіційного опублікування.

Новини за темою: Парламент запровадив аудит безпеки автодоріг

Нагадаємо, парламент підтримав цей документ за основу у вересні поточного року.

Також парламент ухвалив в цілому законопроект № 1064 про внесення змін до Бюджетного кодексу у зв'язку із запровадженням середньострокового планування розвитку і утримання автодоріг. За проголосували 334 народних депутатів.

У Бюджетному кодексі передбачили, що розпорядники бюджетних коштів мають право брати бюджетні зобов’язання понад фактичні надходження спеціального фонду. Разом з тим, заборгованість розпорядників бюджетних коштів за середньостроковими зобов’язаннями за договорами на кінець поточного бюджетного періоду не може перевищувати залишку коштів спеціального фонду державного бюджету, утвореного за рахунок надходжень, які є джерелами формування державного дорожнього фонду.

Відповідно до пояснювальної записки, в Україні ефективно планувати виконання ремонтно-будівельних робіт не дозволяє короткий будівельний сезон та надходження основної суми від акцизів у другому півріччі. Цим і пояснюють необхідність ухвалення закону.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>