banner banner banner

Рада має намір зменшити суми сплачуваних до бюджету податків на вартість придбаного касового апарату

Ініціаторами проекту виступили депутати від "Блоку Петра Порошенка" Оксана Продан і Андрій Антонищак

kassa77
Верховна Рада підтримала в першому проект закону № 1088 про внесення змін до закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" (щодо державних гарантій суб'єктам господарювання у застосуванні реєстраторів).

Ініціаторами проекту виступили депутати від "Блоку Петра Порошенка" Оксана Продан і Андрій Антонищак.

Проектом, зокрема, нардепи пропонують доповнити закон про РРО статтею 30 і на підставі цієї статті вартість РРО, придбаних суб'єктом господарювання для виконання норм цього закону, не в повному обсязі зараховувати такому суб'єкту в рахунок сплати поточних або майбутніх податкових зобов'язань. Іншими словами, зменшити суми сплачуваних до бюджету податків на вартість придбаного РРО. Порядок та механізм зарахування коштів у рахунок сплати податків повинен бути визначений окремо Кабміном.

Новини за темою: Рада провалила проект закону про скасування мораторію на примусову реалізацію майна

Так, згідно з пояснювальною запискою до законопроекту, даним проектом регулюються відносини, що виникають у сфері взаємовідносин суб'єктів господарювання, які зобов'язані використовувати реєстратори розрахункових операцій, виробників, постачальників і сервісних центрів, які здійснюють обслуговування РРО, а також спрощення адміністрування РРО.

Законопроектом також передбачається врегулювати такі питання:

- у разі подання контрольної стрічки в електронному вигляді звільнити суб'єктів господарювання від обов'язку щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій фіскальні звітні чеки і забезпечувати зберігання їх у книгах обліку розрахункових операцій;

- врегулювати відносини між суб'єктами господарювання і сервісними центрами під час обслуговування або поточного ремонту РРО. Так, у разі забезпечення сервісним центром ремонту реєстратора протягом 6 днів пропонується зобов'язати його на 7-й день ввести в експлуатацію підприємства резервний реєстратор розрахункових операцій, а у випадку псування реєстратора розрахункових операцій до закінчення його терміну експлуатації забезпечувати заміну, введення в експлуатацію та обслуговування нового реєстратора розрахункових операцій;

- виключити із Закону обов'язковість наявності цінника на товар у грошовій формі, оскільки це не є питанням законодавства про застосування реєстраторів розрахункових операцій, а є предметом законодавства про захист прав споживачів;

- вилучити із Закону норми про облік товарних запасів як таких, що врегульовані в законі України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" і не є предметом цього закону;

- ввести статтю 171 для введення відповідальності виробників, постачальників і сервісних центрів за порушення вимог цього закону;

- ввести компенсатори суб'єктам господарювання шляхом зарахування витрачених коштів для придбання модемів або реєстраторів розрахункових операцій, що створюють контрольну стрічку в електронній формі, в рахунок податкових зобов'язань;

- заборонити вимагати посвідчення особи для купівлі-продажу іноземної валюти.

У висновках комітету наголошується, що законопроект потребує уточнення і вдосконалення, зокрема:

- відсутність конкретизації поняття "за наявності технічної можливості" у змінах в абзацах 2 та 3 пункту 7 статті 3 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" (далі - закон про РРО) може призвести до неоднозначного його застосування на практиці і зловживань;

- потребує уточнення зміст запропонованого положення щодо подання до контролюючих органів по дротових або бездротових каналах зв'язку звітності у паперовому вигляді;

- запропоноване у статті 5 Закону про РРО збільшення терміну ремонту РРО сервісними центрами з 72 годин до 7 днів потребує приведення у відповідність до таких змін усіх норм цього закону, в яких є посилання на такий термін;

- запропоновано можливість застосування виключених з державного реєстру моделей реєстраторів розрахункових операцій до закінчення строку їхньої служби, позбавить можливості надання через такі РРО звіту до контролюючих органи, дасть можливість застосовувати РРО, які не забезпечують передачу в органи доходів і зборів дротовими або бездротовими каналами зв'язку електронні копії розрахункових документів і фіскальних звітних чеків;

- суперечливою є пропозиція про виключення діючих статей 10 і 11 Закону про РРО, оскільки це видається обтяжливим для суб'єктів господарювання;

- бачиться недоцільним запропоноване законопроектом перекладання з Кабінету міністрів України на центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики, обов'язки встановлення порядку введення в експлуатацію та проведення технічного обслуговування та ремонту РРО через центри сервісного обслуговування. Наразі цей порядок встановлено постановою Кабінету міністрів України № 601 від 12 травня 2004 р.;

- запропоноване встановлення штрафних санкцій для центрів сервісного обслуговування та покладання на контролюючі органи функцій щодо накладення штрафів за порушення договірних відносин між суб'єктами господарювання вбачається необґрунтованим. Відповідальність центру сервісного обслуговування повинна бути передбачена в договорі підприємства з таким центром в обсягах, встановлених цивільним та господарським законодавством;

- законопроект містить ряд положень, які не є його предметом і не можуть регулюватися законом України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", у тому числі про зарахування суб'єкта господарювання в рахунок сплати чинних чи майбутніх податкових зобов'язань вартості придбаних модемів чи РРО, а також про заборону вимагати посвідчення особи при купівлі-продажу іноземної валюти.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>