banner banner banner

Під час голосування за порядок змін до Конституції була порушена маса пунктів регламенту, – нардеп

Відзначається, що не були дотримані терміни, не було можливості подати альтернативні законопроекти

112.ua

При голосуванні за порядок змін до Конституції була порушена маса пунктів регламенту. Про це заявив народний депутат України Юрій Левченко в ефірі телеканалу "112 Україна".

"Під час розгляду цього законопроекту була маса порушень регламенту. По-перше, не були дотримані терміни, не було можливості подати альтернативні законопроекти. По-друге, не мали права приймати в першому читанні і в цілому відразу, тому що я, наприклад, особисто заявляв офіційно Гройсману, що ви не маєте права зараз приймати в цілому, я вимагаю друге читання, а за регламентом сказано, що якщо хоча б один депутат вимагає другого читання, він не має права ставити в цілому. Він це проігнорував. А потім, щодо включення до порядку денного, відразу голосування за, це теж незаконно. Тому що якщо включається ранкове засідання, мають право голосувати тільки вечірнє засідання", – сказав нардеп.

Левченко додав, що "в ситуації з Кривим Рогом він (Гройсман, – ред.) говорив, що депутати зареєстрували постанову, яка забороняє мені це підписувати. І він кілька тижнів не підписував. І тут була така ж ситуація. Я миттєво зареєстрував цю постанову і сам відніс її реєструвати. І що ви думаєте? Гройсман дав вказівку сектору реєстрації законопроектів ВР просто зникнути на дві з половиною години... Кабінет був відкритий, а в кабінеті нікого не було. І для чого це було зроблено? Щоб дати можливість Гройману підписати цей законопроект без регламентної норми і швиденько відправити Порошенку на затвердження".

Новини за темою: Порошенко підписав закон про порядок внесення змін до Конституції Радою

Нагадаємо, сьогодні Верховна Рада України (ВРУ) внесла зміни до статті 149 регламенту парламенту, якими уточнила порядок прийняття в цілому змін до Конституції України.

Так, закон доповнює частину 8 регламенту Ради новим реченням такого змісту: "Якщо законопроект про внесення змін до Конституції України (який за висновком Конституційного суду України відповідає вимогам статей 157, 158 Конституції України) був попередньо схвалений Верховною Радою і не був розглянутий на наступній черговій сесії після попереднього схвалення, то такий законопроект розглядається Верховною Радою на наступній за нею черговій сесії".

Водночас за пропозицією профільного регламентного комітету із законопроекту було виключено норму, яка дозволяла Раді ухвалювати проект закону про внесення змін до Основного закону, який був попередньо схвалений парламентом попереднього скликання, але голосування щодо прийняття якого в цілому не проводилося. Як зазначено у чинній редакції регламенту, попередньо затверджений Радою попереднього скликання законопроект про внесення змін до Конституції, якщо не відбулося голосування за прийняття його в цілому, новообрана Верховна Рада голосувати не може і документ вважається неприйнятим.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>