Парламент запровадив нові ставки акцизного податку на ввезення автівок із-за кордону

"За" проголосували 250 народних депутатів

АвтоЄвроСила

Верховна Рада ухвалила в другому читанні і в цілому законопроект № 8487, який запроваджує новий принцип розрахунку ставки акцизного податку на ввезення автівки із-за кордону. "За" проголосували 250 народних депутатів.

Онлайн-трансляцію вів телеканал "112 Україна".

Документ представила голова профільного комітету, нардеп від БПП Ніна Южаніна.

"За результатами розгляду в другому читанні комітет загалом залишив ухвалену в першому читанні модель оподаткування і підтримав такі пропозиції щодо диференціації базової ставки для бензинових автомобілів з об’ємом циліндрів до 3 тис. куб. см та понад 3 тис., а для дизельних автомобілів - з об’ємом циліндрів до 3,5 тис. та понад цього обсягу. Для великих і дорогих автомобілів ми підняли базову ставку з 50 до 100 євро - для бензинових двигунів, для дизельних – із 75 до 150 євро", - сказала Южаніна.

Вона додала, що у формулі встановили граничний коефіцієнт віку автівки: "Якщо автомобілю, 16, 18, 20 років, то граничний коефіцієнт віку - 15".

Сергій Ікленко / 112.ua

Ставка податку для авто виключно з електродвигунами встановлюється в розмірі 1 євро за 1 кВт/год ємності електричного акумулятора такого транспорту. Ставка податку для транспорту, який приводиться в рух тільки електричним двигуном, одним або декількома, встановлюється в розмірі 100 євро за 1 штуку.

У перехідних положеннях передбачили пільговий період - три місяці з моменту набуття чинності цього закону, коли можна буде розмитнити автівку, сплативши половину ставки акцизного податку. Такі правила стосуються тільки випадків, коли одна особа ввозить до України одну автівку для власного використання.

"Ми запропонували компромісне рішення щодо звільнення від відповідальності за порушення податкових норм та митних правил стосовно дотримання строків та умов митних режимів тимчасового ввезення транзиту для осіб, якими виконано умови тимчасового порядку митного оформлення легкових автомобілів, сплативши при цьому за третю особу штраф у розмірі 8500 грн до державного бюджету, щоб закрити цей режим транзиту і перейти до оформлення автомобілю в режим імпорту", - додала Ніна Южаніна.

Згідно із законопроектом, звільняється від оподаткування ввезення до України та продаж кузовів до автівок, якщо потім із них виготовляють легкові автівки (окрім автобусів та маршруток).

Закон набере чинності наступного дня після офіційної публікації, але не раніше, ніж почне діяти закон про штрафи за нерозмитнення авто.

Кабміну доручили зареєструвати в парламенті пропозицію щодо спрямування на пенсійне забезпечення грошей, отриманих від розмитнення авто, введених до України від початку 2015 року.

Новини за темою: День шахрая в Україні, або Про логіку помилування "євробляхерів"

Нагадаємо, 13 липня 2018 року, в останній пленарний день минулої сесії ВРУ, депутати підтримали за основу два законопроекти, які мають вирішити проблему нерозмитнених авто з єврономерами в Україні. Один із них пропонує запровадити нові ставки акцизного податку, а другий - підвищити штрафи за порушення під час ввезення авто на територію України.

Відтоді законопроекти опрацьовували до другого читання.

Тим часом 22 жовтня стало відомо, що Верховний суд скасував рішення щодо штрафу за використання авто з єврономерами, розглянувши в касаційному порядку позов фізичної особи до митниці про скасування постанови, якою позивача визнано винним у вчиненні порушення митних правил та оштрафовано на 8,5 тис. грн. Через деякий час у Фіскальній службі заявили, що користування нерозмитненою автівкою - це порушення закону попри такий прецедент.

Джерело: 112.ua

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів