Новий постачальник електроенергії YASNO планує підвищити якість послуг для 3,5 млн сімей

З відкритих джерел

Створення нового постачальника електричної енергії та енергоефективних рішень YASNO стало новим етапом підвищення якості енергетичних послуг для 3,5 млн українських сімей у трьох регіонах України. Нові энергоофисы прийдуть на зміну центрів обслуговування клієнтів р. в Києві, Донецькій і Дніпропетровській областях. Крім стандартних послуг постачання електроенергії YASNO буде надавати послуги з оптимізації споживання і скорочення витрат на електрику. Про це розповів директор з обслуговування клієнтів YASNO Євген Бушма. Презентація YASNO відбулася у Києві 7 листопада, повідомляють "Українські новини".

Перші 5 энергоофисов вже відкриті в Києві, Днипре і Маріуполі. До середини 2020 року їх буде вже 65.

"За 10 місяців поточного року ми виконали велику роботу, щоб підвищити якість обслуговування для користувачів електроенергії. Наприклад, ми більш ніж в 2 рази знизили час очікування з'єднання з оператором колл-центру. Тепер це не більше 3 хвилин", – розповів Бушма.

За словами топ-менеджера, таких показників вдалося досягти завдяки тому, що більш половини клієнтів користуються онлайн-інструментами для передачі показників та оплати.

"Зрозуміло, що не у всіх регіонах показники однаково хороші, але ми прагнемо вивести бізнес на один високий рівень обслуговування клієнтів. Ми вже впровадили мобільні додатки в Києві та Днипре. Більше 50% клієнтів використовують онлайн-сервіси, оскільки більшість операцій можна виконати за допомогою особистого кабінету на сайті, мобільний додаток, а отримати консультацію через Фейсбук, – зазначає Бушма – надалі ми плануємо розвивати онлайн-канали обслуговування, використовуючи чат-ботів і голосових роботів".

Для тих рідкісних випадків, коли клієнту необхідно звернутися в центр обслуговування, також створюються більш комфортні умови – вже в нових энергоофисах.

Тепер клієнт зможе прийти в энергоофис, де буде електронна черга і зона експрес-обслуговування для швидкого вирішення найбільш типових питань. Також клієнти зможуть скористатися терміналами самообслуговування, наприклад, для передачі показань лічильника.

Директор з розвитку YASNO Олександр Онищенко розповів, що крім постачання електроенергії компанія буде пропонувати клієнтам рішення з енергоефективності та электромобильности.

"Клієнти на нашому сайті і в нашому энергоофисе зможуть замовити енергоефективні набори для зменшення витрат на електроенергію до 50%. А також ми будемо пропонувати сонячні дахи для виробництва енергії з можливість заробляти на "зелений тариф" і системи зберігання енергії (ред. - домашні акумулятори). Власники електромобілів зможуть замовити домашнє зарядний пристрій і приєднатися до мережі зарядних станцій YASNO E-mobility, щоб отримувати додатковий дохід для сім'ї або бізнесу", – зазначив Онищенко.

Джерело: 112.ua
Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>