NASA шукає співробітника "планетарного захисту" з окладом до 190 тис. дол. на рік

Вакансію відкрито для американських громадян з липня, прийом заяв завершується в середині серпня

dsnews.ua

Американське Національне управління з аеронавтики і дослідженню космічного простору (NASA) оголосило вакансію працівника "планетарного захисту", службові обов'язки якого полягають у захисті планет від чужих їм форм життя.

Новини за темою: На основі знімків NASA створило відео екскурсію по Плутону і Харону

Якщо бути більш точним, основна обов'язок захисника Землі - попереджати різні види біологічного забруднення в ході освоєння космосу.

Маються на увазі і биозагрязнение космічних апаратів, що повертаються на Землю, і забруднення інших небесних тіл земними мікроорганізмами та іншою органікою.

Крім епічного назви посади робота приваблює немаленькою зарплатою - від 124 до 187 тисяч доларів в рік.

Вакансія відкрита для американських громадян з липня, прийом заяв завершується в середині серпня.

Новини за темою: 2015 рік виявився найбільш спекотним за всю історію спостережень, - NASA

Оголошення про цієї казкової роботі до останнього часу залишалося практично непоміченим - до тих пір, поки не привернуло увагу багатих на уяву журналістів.

Сама ідея, втім, не нова. Прийнятий ще у 1967 році Договір про космос, що став основою міжнародного космічного права, закликав країни, які беруть участь в освоєнні космічного простору, приділити особливу увагу проблемі біологічного міжпланетного забруднення.

У НАСА посаду планетарного захисника на повну ставку існує з 2014 року. Одна людина може займати її три роки з можливістю продовження контракту до п'яти років.

Нагадаємо, раніше NASA вибрала з 18 тис. осіб 12 новобранців для польоту на Марс.