banner banner banner banner

Міністр Криклій і нардеп Кісєль розкрадають транспортну галузь, - ЗМІ

Міністерство інфраструктури

Україна може зіткнутися зі справжньою екологічною катастрофою, у порівнянні з якою піщані бурі і забруднення повітря від пожеж можуть виявитися всього лише квіточками. Пусковим механізмом для екологічного лиха, а також для контрабандних схем стане ухвалення законопроєкту "Про внутрішній водний транспорт". Про це заявив Герой України, засновник найбільшого сільськогосподарського підприємства "Нібулон" і один з найбільших платників податків країни Олексій Вадатурський.

На його слова звертає увагу "Апостроф" у статті "Транспортний картель". Видання робить висновок, що законопроєкт про внутрішній водний транспорт виявився лише невеликою частиною тіньових корупційних схем. Захищають його прийняття скандальні "велюрові" нардепи Микола Тищенко та Ігор Негулевский.

Але на чолі угруповання стоять міністр інфраструктури Владислав Криклій і глава транспортного комітету Ради Юрій Кісєль. "Два "дони" транспортного картелю у міцній зв'язці успішно розкрадають транспортну галузь, розставивши на посади потрібних людей, які слухняно виконують роль гвинтиків корупційного механізму", - йдеться в статті.

За даними декларації, Юрій Кісєль далеко не бідна людина (земля, будинок і квартири, мільйони гривень, сотні тисяч доларів і євро на рахунках і готівкою, автопарк будівельної техніки), але все одно не гребував отримати бюджетну компенсацію за проживання в столиці. Оскандалився також участю в "Криворожгейті", коли в складі "слуг народу" вирішував шкурні інтереси з претендентом на посаду глави поліції.

Що стосується міністра Криклія, то в свої 33 роки він є мільйонером, який заробив "на типовій державній корупції", пише видання. Журналісти навіть називають адресу секретного офісу Криклія - вул.Велика Житомирська, 20.

Також називається цілий ряд прізвищ людей, які увійшли в картель. "Підручним головних дійових осіб став криворізький "цінний кадр" з непростою долею - Олексій Осман, якого називають людиною Юрія Кісєля. Нещодавно він отримав важливу і, безумовно, "хлібну" посаду директора філії УЗ "Центр управління промисловістю", - пише автор статті.

Крім того, згадується юрист Павло Шевченко - тіньовий міністр у двох урядах, колишній співробітник Головного сервісного центру МВС України (разом працювали там з Криклієм). Він нібито курує корупційні схеми в "Укртрансбезпеці" і "щільно" занурений у тему закупівель "Укрзалізниці".

Нещодавно Криклій взяв до себе в радники одіозного Андрія Батищева, колишнього главу "Укравтодору", яктий набив руку на відкатах. А в 2019-му призначив директором порту "Південний" Олександра Олійника - ставленика від Ріната Ахметова.

"Питання в тому, хто першим всерйоз займеться діяльністю Криклія і його подільників по "транспортному картелю", - резюмує автор статті.

Джерело: 112.ua
Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>