banner banner banner

Експерт авіаційного права переконаний, що все більше підстав звинувачувати РФ у катастрофі МН17

За його словами, так само все менше і менше підстав звинувачувати Україну

112.ua

Все більше підстав звинувачувати у збитті літака МН17 Росію і все менше - Україну. Таку позицію висловив експерт з авіаційного права Андрій Гук в ефірі телеканалу "112 Україна".

"Перший висновок – все менше і менше підстав в будь-чому звинувачувати Україну. Сьогодні на презентації прозвучало дуже важливе – слідча група зовсім не аналізувала питання закриття повітряного простору Україною. Визнано РФ, що інших літаків в повітряному просторі не було. Тобто, версія про те, що Україна може бути причетною і відповідальною за цю подію, остаточно нівелюється. Друге – встановлено місце – це поле, поблизу Первомайського, це дуже важливо. Чітко встановлена і доведена саме серія ракети, яка вразила літак – це означає, що дуже конкретний "Бук" міг її випустити", - сказав Гук.

За його словами, ключове - беззаперечними доказами доведено весь маршрут "Бука".

"Слідча група сказала, що не може називати винних... але по-факту ми маємо чіткі висновки того, яка країна винна", - заявив експерт.

Він підкреслює, що слідча група не називає терористичну організацію (так кваліфіковані "ДНР" чи "ЛНР"), коли йдеться про причетних для збиття "Боїнгу", а говорить про командування. Такі терміни використовуються лише для державних збройних формувань, зауважив Гук. За його словами, зараз мова йде про те, що "Бук" якимось чином покинув РФ і якимось чином повернувся назад. Наступний, 2017 рік буде присвячений доказовій базі щодо цих обставин.

"Після цієї події повітряний простір над зоною АТО, він закритий Україною повністю, там ніхто, навіть близько не пролітає. Стосовно іншого повітряного простору України, то він є абсолютно безпечний. Більше того, нещодавно Європейська організація з безпеки і авіації підтвердила, що Україна вживає більш ніж достатньо заходів для безпеки авіаційного простору і у зв’язку з цим офіційно підтверджено безпечність, в тому числі, 4-х маршрутів на південному заході Чорного моря, де є повітряний простір Криму, незважаючи на те, що в цьому просторі повітряному паралельно йдуть повідомлення від російських диспетчерів. Сьогодні є лише невеличка частина повітряного простору, яка закрита, є повітряний простір кримського півострову, який закритий Україною і міжнародна спільнота визнає це", - сказав Андрій Гук.

Він зауважив, що зараз спостерігається зростання транзитних перельотів через повітряний простір України крім зони АТО, хоча раніше авіакомпанії намагались уникати такого. За його даними, РФ закрила сполучення і транзит через свою територію, тому через Україну літає менше літаків, ніж раніше.

Новини за темою: Оскільки приватних "Буків" не буває, відповідальність за катастрофу MH17 несе РФ, – євродепутат

Нагадаємо, у Нідерландах 28 вересня провели брифінг за результатами розслідування авіакатастрофи літака рейсу MH17 "Малайзійських авіаліній".

Сьогодні журналістам повідомили, що літак був збитий з російського "Бука", який уже на наступний день після трагедії - 18 липня, був у Росії. Постріл був здійснений з поля біля Первомайського (недалеко від Тореза і Сніжного).

На даний момент у слідства є близько 100 прізвищ людей, які можуть бути причетні до транспортування чи використання в Україні саме цієї установки.

Новини за темою: Міжнародній групі слідчих відомі імена ста причетних осіб до катастрофи МН17, - Вестербек

Отже, основні тези, які були озвучені сьогодні.

- Боїнг був збитий із ЗРК "Бук".

- "Бук" привезли в Україну з Росії. Після того як "Бук" здійснив постріл, він відправився назад у Росію. У Росії він був вже на наступний день після катастрофи.

- За підсумками попереднього розслідування можна визначити сто осіб, причетних до авіакатастрофи. Жодної інформації про них поки не надають.

Новини за темою: Климпуш-Цинцадзе: Переконана, що Росія відповість на міжнародному трибуналі за збитий MH17

Як відомо, літак Boeing 777 авіакомпанії Malaysia Airlines, що виконував рейс МН17 з Амстердама в Куала-Лумпур, було збито російською системою "Бук" 17 липня 2014 року в Донецькій області. Унаслідок авіакатастрофи загинули всі 298 осіб, що знаходилися на борту. Пасажирами рейсу були громадяни 10 країн, більшість загиблих - громадяни Нідерландів.

Раніше експерти Bellingcat прийшли до висновку, що частину відповідальності за трагедію MH17 несуть вищі чини російської армії. Очолюють список міністр оборони Росії Сергій Шойгу разом з його двома заступниками - Валерієм Герасимовим і Аркадієм Бахіним. А також президент Росії Володимир Путін, який, згідно Конституції, є верховним головнокомандувачем ЗС Росії.

У відповідь Росія назвала "конспіративною теорією" звинувачення Bellingcat щодо трагедії рейсу MH17.

Зокрема, концерн повітряно-космічної оборони РФ "Алмаз-Антей" спростував дані Міжнародної слідчої групи. У компанії не відреагували на докази слідчих, проте заявили, що проводили три експерименти і всі вони свідчать про те, що ракета, що вдарила по літаку МН17 була випущена з напряму Зарощенського. Слідчі ж версію про Зарощенське відкинули після ретельних досліджень.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>