banner banner banner banner

Депутат Мельничук просить правоохоронців перевірити керівника Державіаслужби

Депутат Верховної Ради, колишній командир батальйону "Айдар" Сергій Мельничук просить правоохоронні органи перевірити дії керівника Державної авіаційної служби Олександра Більчука на предмет порушення санкційного законодавства. Про це йдеться в депутатських запитах на адресу голови Служби безпеки Василя Грицака, генерального прокурора Юрія Луценка, міністра внутрішніх справ Арсена Авакова, повідомляють "Українські новини".

Українські новини

Українські новини

Українські новини

Приводом для запитів стало розслідування, опубліковане на сайті "Антикор" під заголовком "Чому в Державіаслужбі люблять агресора і не помічають "тіньову авіацію""?

Як пише ЗМІ, в матеріалі-розслідуванні зазначається, що "Український авіапарк майже цілком складається з залізяччя. Пасажири літають на б/ушних Boeing і Airbus, вантажі перевозять старими Іл-76. Старезні літаки так званої малої авіації потрапляють в країну як... музейні експонати. І потім перетворюються на "тіньову авіацію" для перекидання контрабандних сигарет та мігрантів в Європу. Державіаслужба тим часом стурбована... примусом авіакомпаній до заочних техоглядів у Росії".

Ще в 2015 році "Дзеркало тижня" у статті "Заочний техогляд у агресора" писало про те, що "Україна платить Росії за продовження терміну експлуатації повітряних суден. При цьому достовірність документації та якість робіт українською стороною не контролюються...".

На сьогодні, за інформацією сайту "Антикор", "Державіаслужба стала ще більше, ніж раніше примушувати українські авіакомпанії платити Росії за так зване продовження ресурсу у розробника. І ця тенденція збереглася, незважаючи на санкції".

"Треба розуміти так, що і міністра інфраструктури, і спецслужби влаштовує ситуація, за якої авіаринок України регулюється з Москви?" - запитує голова правління громадської організації "Національний антикорупційний союз" Андрій Володкевич.

Зазначимо, що до компетенції Державіаслужби (ДАС) входять усі питання регулювання авіаринку та безпеки польотів, від видачі сертифікатів льотної придатності на повітряні судна та аудиту техобслуговування до встановлення правил розподілу пасажирських маршрутів між авіакомпаніями.

Джерело: Українські новини

відео по темі

Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>