Жахливе обличчя бідності: Більш ніж 40% українців економлять на їжі, а понад половину – на одязі

Жахливе обличчя бідності: Більш ніж 40% українців економлять на їжі, а понад половину – на одязі
З відкритих джерел

Олексій Дорошенко

Засновник і директор  Української Асоціації постачальників торговельних мереж, депутат Київської обласної ради

Оригінал на сторінці Олексія Дорошенка в Facebook

В Україні 92% громадян економлять на своїх витратах і лише 3% не знають, що це таке, станом на січень 2019 року.

Відповідні результати опитування отримала компанія Research & Branding Group. 51% українців економлять на одязі та взутті, 46% - на відпочинку, 41% – на продуктах, 37% – на комунальних витратах, а 33% – на лікуванні.

Новини за темою

Окрім того, 18% заощаджують на транспорті, 17% – на зв’язку та 12% – на освіті. За п’ять років, коли компанія почала відповідне дослідження, за всіма категоріями витрат без винятку українці почали економити.

Порівняно з березнем 2014 року тих, хто став обережніше ставитися до витрат на їжу, стало більше на 4%, на освіту – на 5%, на зв’язок – на 7%, на проїзд – на 8%, на лікування, одяг і взуття – на 13%, на відпочинок і відпустку – на 21% і на комунальні витрати – на 22%.

Показник економії на комунальних витратах є відповіддю, чому зростає заборгованість за квартири та будинки. У 2014 році було 18% щасливчиків, які не знали, що таке економія, а зараз таких лише 3%. Але серед усіх витрат виділяються три, де українці почали заощаджувати найбільше, – це транспорт, комуналка та відпустка.

Кількість українців, які почали скорочувати витрати на пересування та відпочинок, збільшилася майже вдвічі, на оплату комунальних послуг – у 2,5 рази.

Але все відносно. Максимальне скорочення витрат громадяни України показували в 2016 та 2017 роках, коли таких було 94%.

Торік відбулось невелике покращення, коли на питання "Чи стали ви економити" позитивно відповіло 90% людей. На початку цього року, нагадаю, таких людей знову стало 92%, тобто за рік ситуація погіршилась.

Для порівняння в 2014 році до скорочення витрат вдавалося 70% наших громадян. Дослідження проводиться на початку кожного року.

Research & Branding Group

Зараз ми спостерігаємо парад обіцянок кандидатів у президенти. Одні пропонують лише загальні фрази, інші – вносять окремі непогані пропозиції, треті – добре бачення, як погано зараз. Але жоден із кандидатів не має повного бачення виходу з критичної ситуації, яка склалася з рівнем життя українців.

Боротьба з бідністю не є тим, що потрібно країні. Сьогодні до бідних відносяться навіть ті, хто нещодавно був середнім класом. Таким людям не потрібна зовнішня допомога, а потрібно лише створити умови ведення бізнесу.

Дрібного, малого, але власного бізнесу, який буде годувати їхні сім’ї та створювати добре оплачувані робочі місця. Тому, якщо кандидати на найвищу посаду не знають, як зробити стрибок нагору, то в цьому їм необхідна допомога суспільства.

Олексій Дорошенко

Редакція може не погоджуватися з думкою автора. Якщо ви хочете написати в рубрику "Думка", ознайомтеся з правилами публікацій і пишіть на [email protected]

Джерело: 112.ua

відео по темі

Новини за темою

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>