Як повинні вирішувати, які предмети є важливими в школі, а які - ні?
28.16 | 34.25 |
Оригінал на сторінці Володимира Співаковського у Facebook
Шкільні знання поділилися на важливі та не дуже важливі. На потрібно-корисні й не дуже потрібно-корисні.
До важливих знань батьки й суспільство зараховує математику, фізику, біологію, мови тощо. А до не дуже важливо-потрібно-корисних - такі як спів, фізкультура, тригонометрія тощо. Проти яких постійно всі бурчать... Типу, навіщо вони потрібні та як це мені в житті стане в нагоді: сольфеджіо, косинуси, скаляри та валентності?
Але ось несподівано гримнули коронавірусні карантини, і у форматі онлайн і дистанційного навчання змушено виявилися обрізаними всі ці другорядні предмети з їхніми формулами та параграфами.
Здавалося б, яке щастя!
І раптом здійнялася хвиля обурення: як це немає фізкультури!? Як це немає співу й музики? Як це немає тригонометрії!? Це ж буде деградація особистості дитини!
І ось що з цим робити?
Стій там іди сюди…
Володимир Співаковський
Редакція може не погоджуватися з думкою автора. Якщо ви хочете написати в рубрику "думка", ознайомтеся з правилами публікацій і пишіть на [email protected].
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть кнопку "повідомити про помилку", щоб повідомити про це редакцію