Від незручно до необов'язково на задньому сидінні: Найпоширеніші міфи про ремені безпеки

Щотижня країну шокує інформація про чергову жахливу ДТП. Кампанія "За безпечні дороги" пропонує зробити крок на зустріч безпеці та розвінчує популярні міфи про ремені безпеки

Від незручно до необов'язково на задньому сидінні: Найпоширеніші міфи про ремені безпеки
Deutsche Verkehrswacht

Щотижня країну шокує інформація про чергову жахливу ДТП. Кампанія "За безпечні дороги" пропонує зробити крок на зустріч безпеці та розвінчує популярні міфи про ремені безпеки

Оригінал на сторінці Кампанії "За безпечні дороги" в Facebook

  1. На задньому сидінні пристібатися необов'язково

Дослідження виявили, що при невикористанні ременів безпеки ймовірність травми голови у пасажирів на задньому сидінні майже така сама, як і у тих, хто сидить попереду. До того ж непристебнутий пасажир на задньому сидінні під час аварії вдариться об переднє сидіння з величезною силою, травмувавши того, хто сидить перед ним.

  1. Під час аварії краще, якщо водія або пасажира викине з автомобіля

Якщо водія або пасажира викине з автомобіля під час аварії, трапиться найгірший сценарій, який взагалі може бути з водієм чи пасажиром. У 75% випадків викидання з автомобіля позбавляє учасника аварії шансів на виживання. Застебнутий ремінь безпеки знижує ймовірність викидання майже до нуля.

Новини за темою

  1. Якщо в машині є подушки безпеки, то ремені не потрібні

Подушка безпеки при розкритті рухається назустріч зі швидкістю 300 км/год. Ремінь безпеки не дає “зіткнутися” з подушкою настільки швидко, що дозволяє уникнути травм. До того ж подушки не допоможуть при боковому ударі, ударі ззаду чи перекиданні автомобіля. Та й розроблялася подушка для дії разом з ременями безпеки, а не замість них.

  1. На малій швидкості ремені безпеки можна не використовувати

При лобовому зіткненні дуже високі шанси розбити головою скло – у 9 з 10 випадків це призводить до загибелі водія. За статистикою, 70% всіх аварій відбувається на швидкості менше 50 км/год. Зіткнення на такій швидкості аналогічне падінню з четвертого поверху. На швидкості 70 км/год зіткнення еквівалентне падінню з сьомого поверху, а на швидкості 90 км/год – з 11 поверху.

  1. Ремінь безпеки може під час аварії травмувати людину

Правильно закріплені ремені безпеки рідко стають причиною травм. Якщо вони і спричиняють травми, це, як правило, поверхневі синці. Однак це ніщо у порівнянні з тими ушкодженнями, яких можуть зазнати пасажир та водій, які не пристебнуті.

Новини за темою

  1. Користуватися ременем безпеки незручно

Регулярне користування ременем - це корисна звичка, що закріплюється з часом. Якщо ви звикли до ременя, вам буде дискомфортно за його відсутності.

  1. Під час подорожей на невеликі відстані паски безпеки не потрібні

За статистикою, 75% випадків загибелі водіїв трапляються в межах 15 кілометрів від їхніх домівок.

  1. Досвідченим водіям не потрібно користуватися ременями безпеки

Досвідчені водії, як правило, не спричиняють ДТП, але вони можуть потрапити в аварію, спричинену іншим водієм, поганою погодою, механічною поломкою або пробитою шиною.

  1. Користуватися ременем – це особисте рішення, яке ні на кого не впливає

Воно може вплинути на вашу сім'ю та близьких, адже ви постраждаєте в результаті аварії. Також це може вплинути на інших автомобілістів, оскільки користування ременем допоможе вам уникнути втрати контролю над автомобілем під час аварії. Не кажучи вже про те, що Правила дорожнього руху зобов'язують бути пристебнутим.

Новини за темою

  1. Коли автомобіль тоне чи горить, ремінь заважає вибратися з нього

Такі випадки вкрай рідкісні. І навіть якщо таке трапляється, то найбільшу небезпеку становить удар, що передує пожежі або падінню у водойму. Після нього непристебнуті люди, швидше за все, будуть серйозно травмовані і втратять можливість вибратися з автомобіля. Шанси на порятунок в 3-5 разів вищі у тих, хто використовує ремінь безпеки.

Кампанія "За безпечні дороги"

відео по темі

Новини за темою

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...