banner banner banner

У нас нічна політика: вночі переговорили, якщо треба, зайшли до президента, вирішили

Микола Томенко, народний депутат України, гість програми "Люди.Hard talk"

У нас нічна політика: вночі переговорили, якщо треба, зайшли до президента, вирішили
112.ua

Микола Томенко, народний депутат України, гість програми "Люди.Hard talk"

Коли був славнозвісний закон про заборону вивозу лісу-кругляка, президент і голова ВР не підписували його рівно 70 днів, я подав у Вищий адміністративний суд, і через 20 днів закон був підписаний. Тому що, якби справа дійшла до судового засідання, як би тоді голова ВР пояснював пряму норму Конституції, що через 15 днів треба підписати закон, а цього не робиться?

Сьогодні майже по кожному рішенню треба робити подання. Для мене тоді це було принциповою справою, бо я рік займався цим як автор закону. Але так кожний день можна зачепитися за якісь такі речі.

Новини за темою

Оскільки є кругова порука, ми розуміємо, що один одного тут страхують. Це ж регламент, внутрішні справи парламенту, ви там у себе розберіться, а тоді буде так, як зробив відсилочні норми Конституційний суд, коли ми зверталися. Хоча насправді це не внутрішня справа, оскільки прийнятий регламент як закон, а не як постанова. І це велика проблема. Так само ця відповідальність і в інших сферах. Ми зараз у системі поствізантійської української політичної традиції. У нас нічна політика, вночі переговорили, якщо треба, зайшли до президента, вирішили.

Якщо проаналізувати тих, хто приходив до президента, у багатьох людей виникає питання: яким боком вони приходили до президента чи глави адміністрації і що вони там робили?

Новини за темою

ЦВК попадає в цю систему кулуарних нічних домовленостей. Наприклад, зібралися 5-6 людей "таємного уряду", і специфіка прийняття рішень в ВР полягає в тому, що навіть ті фракції, які страшно критикують президента, потім голосують. Ми ж мали одну фракцію, яка казала що вмре, але не проголосує за бюджет і потім проголосувала. І таких фракцій досить багато. Сьогодні ще є одна фракція, яка казала, що спеціальний статус Донбасу – це зрада національних інтересів. А коли президент запропонував через регламент перенести це голосування, можна було б вже через два дні цю зраду зупинити. Закон би згорів, адже якщо не на цій сесії розглядати, то треба на наступній по-новому подавати.

Микола Томенко

Редакція може не погоджуватися з думкою автора. Якщо ви хочете написати в рубрику "Думка", ознайомтеся з правилами публікацій і пишіть на [email protected]112.ua.

відео по темі

Новини за темою

Новини за темою

Новини партнерів

Loading...

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>