banner banner banner

У Китаю є гроші і інтерес для купівлі всього "Антонова"

Враховуючи плани КНР в космічній сфері, можна стверджувати, що українська "Мрія" буде частиною китайської космічної місії, запланованої на 2020 рік

У Китаю є гроші і інтерес для купівлі всього "Антонова"
ГП Антонов

В'ячеслав Лисенко

президент компанії "Укр-Китай Коммунікейшин"

Враховуючи плани КНР в космічній сфері, можна стверджувати, що українська "Мрія" буде частиною китайської космічної місії, запланованої на 2020 рік

Україна обміняла літак-гігант "Мрія" на китайські гроші. Суспільство сколихнула новина про те, що китайська компанія China Airspace і українське держпідприємство "Антонов" підписали договір про співпрацю, згідно з яким Китаю переходить право власності на Ан-225, включаючи використання креслень і специфікацій літака. Одні джерела стверджують, що Україна та Китай спільно будуть випускати літаки цієї моделі, другі стверджують, що Китай повністю викупив права.

Поки китайські ЗМІ, зокрема Центральне телебачення Китаю (CCTV), повідомляє про успішне укладення угоди, "Укроборонпром" стверджує про тривале двостороннє співробітництво, яке передбачає модернізацію літака на першому етапі і спільне серійне виробництво на другому. У той же час сайт sina.com.cn повідомляє, що Airspace Industry Corporation of China також підписала угоду про співпрацю з владою міста Лучжоу провінції Сичуань щодо спільного будівництва виробничої бази літаків Ан-225 у Лучжоу і Гуйгані. Тим часом ДП "Антонов" відмовляється від коментарів до моменту повернення делегації в Україну.

Новини за темою

Угода проходила в Пекіні за закритими дверима, інформації та деталей дуже мало. Спочатку китайці були зацікавлені в покупці всіх прав. Враховуючи вкрай важке економічне становище нашої країни і явну зацікавленість китайських партнерів у придбанні проекту, можу сміливо припускати, що Китай отримав повний доступ до унікальних технологій в області авіабудування. Китайська компанія шляхом фінансової аргументації досягла бажаного.

Навіщо це потрібно китайцям? Логічне запитання. Але згадайте, як Україна продала авіаносець "Варяг" китайським партнерам для казино. Китайці зацікавлені в літаку не тільки через його унікальний транспортний потенціал. Він може поліпшити імідж будь-якої країни, адже проект потребує великих капіталовкладень, що свідчить про економічний потенціал. Ан-225 "Мрія" є найтяжчим вантажопідйомним літаком, що коли-небудь піднімався в повітря. Він був спеціально спроектований для створення авіаційної транспортної системи для проекту радянського багаторазового космічного корабля "Буран". Враховуючи плани КНР в космічній сфері, можна стверджувати, що українська "Мрія" буде частиною китайської космічної місії, запланованої на 2020 рік. Підтвердженням цього є заява китайської сторони про випуск першого китайського Ан-225 у першій половині 2019 року.

Скажу більше, КНР явно зацікавлена в купівлі всього держпідприємства. "Антонов" - це не тільки ім'я з багаторічною історією, це висококваліфіковані фахівці і технічні розробки, яких в Китаї немає. Але китайці мають грошові ресурси, наявністю яких Україна похвалитися не може.

В'ячеслав Лисенко

Редакція може не погоджуватися з думкою автора. Якщо ви хочете написати в рубрику "Думка", ознайомтеся з правилами публікацій і пишіть на [email protected]112.ua.

відео по темі

Новини за темою

Новини за темою

Новини партнерів

Loading...

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>