Три причини, чому Microsoft обігнала Google

Три причини, чому Microsoft обігнала Google
AFP

Mashable

Техноблог

Оригінал на сайті Mashable

У Microsoft з'явився серйозний привід для того, щоб похвалитися. Компанія перевершила власника Google — Alphabet, ставши в світі третьою за величиною з ринковою капіталізацією понад 760 млрд дол. —  приблизно на 15 млрд більше, ніж у "Алфабет".

Це не вперше, коли дві компанії міняються місцями у списку найдорожчих корпорацій (перші два місця належать Apple і Amazon відповідно), але, як відзначає CNBC, це вперше за кілька років, коли "Майкрософт" взяла верх над "Гугл".

Ба більше, остання віха є визначальним моментом для Microsoft, яка нарешті починає бачити, що деякі з її довгострокових ставок окупаються по-серйозному.

Новини за темою

1) Хмара

Можливо, це не найсексуальніший бізнес, але важко переоцінити, наскільки важливим був зсув Microsoft в бік "хмарного" світу. Ми бачили, що це відбувається кількома способами, але, можливо, найважливішим для Microsoft є його проект Azure.

Microsoft протягом багатьох років налягала на розробку Azure, власного конкурента Amazon Web Services (AWS), і під керівництвом генерального директора Сатьї Наделли зусилля значною мірою окупилися.

"Вони є дуже сильним номером два для AWS, який, мабуть, мав п'ятирічну фору на старті. Я думаю, що ринку це дуже подобається", — говорить президент і головний аналітик Moor Insights Патрік Мурхед.

І якщо те, що ми бачили на конференції розробників "Майкрософт Білд", є свого роду показником, то ми маємо очікувати перетворення Azure на ще більш важливий для компанії бізнес завдяки новим проектам, таким як Project Kinect для Azure.

2) Головне - передплата

Одним із найважливіших за останні роки зрушень у політиці Microsoft щодо поширення свого програмного забезпечення і послуг є перехід на моделі, засновані за передплатою. Колись, наприклад, якщо ви хотіли отримати пакет "Майкрософт Офіс", вам потрібно було розплатитися за нього чималою пачкою готівки.

Тепер завдяки "Офіс 365", споживачі та підприємства можуть натомість вносити щомісячну плату. Це стало дуже успішним рішенням для компанії. Кількість абонентських передплатників "Офіс 365", згідно з останнім звітом прибутку компанії, в минулому кварталі досягла 30,6 млн, тоді як кількість бізнес-клієнтів зросла до рекордних 135 млн активних абонентів зі щомісячною оплатою.

Новини за темою

До речі, подібна передплатна стратегія працює не тільки у випадку з "Офіс". Це окупається і в інших галузях, таких як Xbox, де дохід від ігор виріс на 18%, багато в чому завдяки зростальному попиту на програмне забезпечення і послуги "Іксбокс".

3) Майбутні ставки

Також важливо звернути увагу, на що Microsoft робить ставки в майбутньому, особливо в галузі штучного інтелекту та інтернету речей. Компанія серйозно інвестує в ці галузі, які, ймовірно, покажуть солідне зростання в майбутньому, каже Мурхед.

Оскільки коли доходить до штучного інтелекту споживчого рівня, прагнуть перевершити один одного Google і Facebook, а стратегія Microsoft обертається переважно довкола використання машинного навчання в рамках покращення своїх пропозицій для бізнесу.

"Що подобається Волл-Стріт, так це те, що [штучний інтелект це] гра великої компанії, — говорить Мурхед, — Вам слід мати великий масштаб, щоб побудувати машинне навчання у хмарі".

Карісса Белл

Переклад ИноСМИ

Редакція може не погоджуватися з думкою автора. Якщо ви хочете написати в рубрику "Думка", ознайомтеся з правилами публікацій і пишіть на blog@112.ua.

відео по темі

Новини за темою

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...