Фото з відкритих джерел

Оригінал на сторінці Владислава Криклія в Facebook

Хочу швидко їздити або хочу жити в безпечній країні? Вибір очевидний і неминучий. Особливо при жахливій статистиці "дорожньої війни", яка забирає вчетверо більше життів наших громадян, ніж зона АТО.

В п’ятницю на засіданні Кабміну з ініціативи Арсена Авакова було підтримано ряд важливих новацій, що мають значно покращити стан безпеки дорожнього руху.

Главный сервисный центр МВД

Главный сервисный центр МВД

Главный сервисный центр МВД

Проте одразу почали лунати "гарматні" звинувачення і критика відносно деяких новацій, на цих міфах і хочу зупинитися:

Міф 1: Тепер за відсутнє водійське посвідчення буде штраф, більший за 3 мінімальні зарплати – 10 200 грн.

Реальність: Штраф накладається на особу, котра не МАЄ ПРАВА керувати або позбавлена права керування ТЗ. Тобто якщо громадянин, який не пройшов навчання і не отримав права керувати, вирішив сісти за кермо - буде нести відповідальність, в той же час забуте вдома водійське посвідчення - це всього 425 грн штрафу.

Главный сервисный центр МВД

Міф 2: Всім доведеться їздити не більше 50 км/год.

Реальність: У разі прийняття відповідної законодавчої ініціативи таке обмеження буде базовим для міст, в той же час для окремих дорожніх артерій (великі чотирьохрядні проспекти, тощо) можуть бути збільшені обмеження, а для вулиць, насичених школами, пішохідними переходами, зменшені. Також не варто забувати про поріг толерантності перевищення швидкості, на сьогодні це до 20 км/год. І навіть у разі зниження порогу толерантності до 10 км/год можна буде рухатися зі швидкістю до 60 км/год (50+10).

Главный сервисный центр МВД

Главный сервисный центр МВД

Міф 3: Поліція неправильно готує адмінматеріали, і суди відмовляють в їх розгляді.

Реальність: Статистика замість слів. Понад 500 п’яних водіїв (потенційних вбивць) не понесли відповідальність, оскільки до них судами були застосовані норми ст.21 та 22 КУпАП "передача матеріалів про адмінправопорушення на розгляд громадської організації або трудового колективу" та "звільнення від відповідальності при малозначності порушення". Ці статті пропонують заборонити використовувати стосовно водіїв, що керували транспортним засобом у стані сп’яніння, а термін розгляду адмінматеріалів збільшити до 1 року (щоб судам однозначно вистачало часу на їх розгляд).

Главный сервисный центр МВД

Главный сервисный центр МВД

Владислав Криклій

Редакція може не погоджуватися з думкою автора. Якщо ви хочете написати в рубрику "Думка", ознайомтеся з правилами публікацій і пишіть на blog@112.ua.