Треба переживати не за логотип України, а за ескалатор на залізничному вокзалі

Все починається з маркетингу. Ось це головне. А як виглядає логотип - не головне. Їх ще буде мільйон. Просто логотип - це найменша частина пропонованої угоди. Мікроскопічна. А в угоді повинні бути істотні переваги - податкові пільги, держпідтримка щодо захисту інвестицій, міський англомовний інтерфейс і працюючий ескалатор на центральному залізничному вокзалі. А не борщ з пампушками, хоча і він теж має бути

Треба переживати не за логотип України, а за ескалатор на залізничному вокзалі
www.telekritika.ua

Ілля Кенігштейн

Бізнесмен

Все починається з маркетингу. Ось це головне. А як виглядає логотип - не головне. Їх ще буде мільйон. Просто логотип - це найменша частина пропонованої угоди. Мікроскопічна. А в угоді повинні бути істотні переваги - податкові пільги, держпідтримка щодо захисту інвестицій, міський англомовний інтерфейс і працюючий ескалатор на центральному залізничному вокзалі. А не борщ з пампушками, хоча і він теж має бути

Оригінал на сторінці Іллі Кенігштейна в Facebook

Дивлюся на новий логотип України. Як на мене - ОК. Чесно кажучи, будь-який логотип зараз - ОК. До чого всі ці суперечки і порівняння? Головне, що він є. Ніколи до цього нічого подібного не було, і тут, як тільки щось з'явилося, всі відразу ж зібралися всім селом й обговорюють, хто у кого стиль злизав. Тим часом, як це взагалі неважливо зараз.

В України завжди все було погано з маркетингом - десятиліттями ми мовчали, майже ніяк і майже ніде не заявляли про себе як про країну з потенціалом у різних галузях. Західний світ асоціював країну в кращому випадку з футболістом Шевченком, боксерами Кличками і борщем з пампушками, в гіршому - з Чорнобилем і війною. Ніде, по жодному глобальному телеканалу на зразок Euronews я ніколи не бачив рекламу України, зате постійно бачу ролики Сербії, Молдови, Албанії, Румунії, Болгарії, Чехії тощо. Туризм, культура, інвестиції - реклама з будь-якої теми, цілими блоками.

У світі триває війна за мізки. Уряди багатьох країн прагнуть, щоб до них переїжджали талановиті підприємці. Генерацією лідів займаються абсолютно всі - від економічних аташе при консульствах до президентів. Якщо ти бізнесмен і думаєш відкрити свій бізнес або перенести в країну частину компанії - спочатку ти звертаєшся у відповідне урядове агентство із залучення інвестицій. Просто мейл напиши - і побачиш, як це працює. І якщо ти готовий інвестувати гроші в економіку країни - вони від тебе не відчепляться. Будуть супроводжувати тебе від початку і аж до твого заходу на ринок: визначати, на які варіанти податкових пільг ти можеш розраховувати, домагатися спільно з тобою додаткових пільг, проводити переговори з банками щодо співінвестицій, влаштовувати круглі столи з місцевою бізнес-елітою й урядом, надавати повну інформацію щодо заходу на цей ринок і навіть підшукувати для твоєї компанії офіс та співробітників.

Але все починається з маркетингу. Ось це головне. А як виглядає логотип - не головне. Їх ще буде мільйон. Просто логотип - це найменша частина пропонованої угоди. Мікроскопічна. А в угоді повинні бути істотні переваги - податкові пільги, держпідтримка щодо захисту інвестицій, міський англомовний інтерфейс і працюючий ескалатор на центральному залізничному вокзалі. А не борщ з пампушками, хоча і він теж повинен бути. Все інше вирішить ринок.

Ілля Кенігштейн

Редакція може не погоджуватися з думкою автора. Якщо ви хочете написати в рубрику "Думка", ознайомтеся з правилами публікацій і пишіть на blog@112.ua.

відео по темі

Новини за темою

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...