Скільки коштує навчання пілотів винищувачів для ВПС США

Корпорація RAND нещодавно опублікувала цікаву доповідь, автори якої вивчили вартість навчання пілотів для польотів на різних літаках ВПС США. Отримані суми за всіма проаналізованими програмами підготовки виявилися дуже високими. Вартість підготовки пілота базової кваліфікації для винищувача F-16 складає близько 5,6 мільйона доларів, пише Forbes.

Скільки коштує навчання пілотів винищувачів для ВПС США
З відкритих джерел

Корпорація RAND нещодавно опублікувала цікаву доповідь, автори якої вивчили вартість навчання пілотів для польотів на різних літаках ВПС США. Отримані суми за всіма проаналізованими програмами підготовки виявилися дуже високими. Вартість підготовки пілота базової кваліфікації для винищувача F-16 складає близько 5,6 мільйона доларів, пише Forbes.

Оригінал на сайті Forbes

За основу методології було взято кілька критеріїв, таких, як експлуатаційні та допоміжні витрати, постійні і змінні витрати, а також вартість однієї льотної години в рамках всієї програми навчання пілотів.

Отримані приблизні суми за всіма проаналізованими програмами підготовки виявилися дуже високими. Вартість підготовки пілота базової кваліфікації для винищувача F-16 складає близько 5,6 мільйона доларів, для винищувача F-35A — 10,17 мільйона доларів, а для винищувача F-22 — 10,9 мільйона доларів.

Непомірно висока і вартість підготовки пілотів штурмовиків і бомбардувальників. Якщо вартість навчання пілота для штурмовика A-10 складає близько 5,96 мільйона доларів, то загальні витрати на підготовку пілота важкого малопомітного стратегічного бомбардувальника B-2 Spirit, який коштує 2,1 мільярда доларів, становлять приблизно 9,89 мільйона доларів.

Що стосується підготовки пілотів транспортних літаків ВПС, її вартість не настільки висока — підготовка одного пілота для військово-транспортного літака C-130J становить приблизно 2,47 мільйона доларів, а пілота для С-17 — близько 1,1 мільйона доларів.

Новини за темою

Аналіз вартості був проведений на тлі стурбованості, яку виражають у ВПС США в згідно з браком пілотів. Відомство використовує спеціальні програми Aviation Bonus і Aviational Incentive Pay, які передбачають додаткові виплати і стимулюючі надбавки військовим льотчикам і дозволяють вплинути на ситуацію за рахунок продовження контрактів і збереження чисельності льотного складу.

Були підняті питання про тому, чи достатньо високі ці виплати з урахуванням почастішання переходу пілотів на службу в цивільну авіацію. Крім того, згідно із інструкцією Міністерства оборони 7730.67 ці програми стали дискреційними, що означає, що для здійснення цих двох виплат ВПС повинні щорічно обґрунтовувати свої бюджети.

Фахівці RAND прийшли до висновку про те, що з точки зору витрат на персонал для збереження чисельності льотного складу дешевше буде збільшити розміри стимулюючих виплат і надбавок, ніж розширювати систему підготовки.

Ніалл Маккарті

Переклад ІноЗМІ

Редакція може не погоджуватися з думкою автора. Якщо ви хочете написати в рубрику "Думка", ознайомтеся з правилами публікацій і пишіть на [email protected]

 

відео по темі

Новини за темою

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>