banner banner banner

Що треба знати вболівальникам про роботу таксі в аеропортах Києва в день проведення фіналу Ліги чемпіонів

Що треба знати вболівальникам про роботу таксі в аеропортах Києва в день проведення фіналу Ліги чемпіонів
Фото з відкритих джерел

Андрій Антонюк

Голова правління Української Таксомоторної Асоціації

Така подія, як фінал Ліги чемпіонів, – це не тільки натовпи фанатів і забиті бари, але й серйозне навантаження на транспорт. Багато хто з туристів, які прибули в аеропорти, скористаються таксі. Що та як буде з таксі протягом найближчих днів в аеропортах Києва – про це і поговоримо.

Новини за темою

Не виключено, що протягом найближчих днів машин на першій лінії в міжнародному аеропорту "Бориспіль" бракуватиме. Ще минулого місяця представники аеропорту зверталися до нас в асоціацію і просили допомогти з організацією залучення на дні проведення фінального матчу ЛЧ більше перевізників та автомобілів таксі. Вони згодні були видавати тимчасові спецперепустки і знижували поріг умов. Було скасовано ряд обов'язкових вимог (наприклад, укладати договір на рік), сплату ряду внесків. Простими словами, якщо ти нормальна, адекватна людина з ліцензією, то у тебе є шанс кілька днів попрацювати на першій лінії в "Борисполі". Тимчасові перепустки видають на п'ять днів. На дні проведення фіналу Ліги чемпіонів кількість таксі на першій лінії в "Борисполі" збільшиться до близько 200.

Зазвичай у "Борисполі" на першій лінії працюють тільки таксі, які мають спецперепустки: в'їзд на неї обмежено шлагбаумом. Щоб стати на першій лінії в "Борисполі", потрібно надати всі документи: ліцензію, медичну довідку, підтвердження про сплату податків за попередній місяць, підтвердження технічної справності автомобіля, також водій має прослухати курс авіаційної безпеки. Справа в тому, що аеропорт є об'єктом потенційної терористичної загрози, і водій має знати, як йому діяти, якщо пасажир в автомобілі, приміром, залишив сумку або підозрілий пакет.

Новини за темою

У дні проведення фіналу ЛЧ ціни на таксі, що працюють на першій лінії в "Борисполі", не зміняться: вони будуть такими ж, як і вчора або сьогодні. Тарифи встановлює аеропорт разом з перевізниками, і ціна кілометра значно дешевше, ніж у "Жулянах" (10-12 грн/км проти 25-30 грн/км). Робота таксі на першій лінії чітко контролюється. Ціни з аеропортом узгоджують, як правило, на квартал – на один день ніхто змінювати не буде. Ба більше, перевізникам, яких аеропорт залучив додатково на ці дні, висували обов'язкову умову: водії таксі гарантували, що не завищуватимуть цін.    

Безумовно, в терміналі стоять натовпи нелегальних водіїв, які, пропонуючи свої послуги, смикають людей за руки. Те, що вони там є, це прогалина в роботі поліції. Якщо пасажиру вдасться прорватися через лави цієї братви, що стоїть там з 90-х, він вийде на першу лінію, підійде до таксі і поїде з нормальним тарифом. З хлопцями, що стоять в аеропорту, взагалі окрема історія – вони можуть назвати ціну і 200 дол. за поїздку. Якщо пасажир погоджується, його виводять наверх, де стоїть автомобіль, водієві якого віддадуть у кращому випадку 30 дол., а 170 залишать собі і підуть ловити нову жертву.

Новини за темою

Таксі з першої лінії за таку ж поїздку запросить не більш ніж 15 дол. Там навіть є стійки реєстрації, на яких можна перевірити вартість таксі до адреси, на яку потрібно їхати. Є можливість роздрукувати талончик і з ним підійти до водія таксі. Також можна їхати з водієм за "лічильником", оскільки наявність його є також однією з умов, якої слід дотримуватися, щоб бути допущеним на першу лінію.

Якщо у "Бориспіль" викликати таксі телефоном або замовляти онлайн, не факт, що це буде дешевше, особливо якщо викликати його зі служб, які працюють з динамічними коефіцієнтами. Крім того, за умовами "Борисполя", на першій лінії не можуть працювати автомобілі класу нижче Skoda Octavia. Там не можна працювати, приміром, на "Таврії". Всі вимоги чітко прописано, обов'язковою є наявність справного кондиціонера. За викликом може під'їхати автомобіль низького класу, без кондиціонера або з водієм, який палить, а ціна в такому таксі може виявитися щонайменше вп'ятеро вище, ніж в автомобілі, який легально працює на першій лінії аеропорту.  

Новини за темою

На першій лінії для таксі є електронна черга. Але вона рухається дуже швидко: вранці в годину пік з першої смуги 35 автомобілів таксі їдуть протягом 30-40 хвилин. Вночі темп значно уповільнюється: за цей же проміжок їде 5-10 автомобілів.  

У "Жулянах" контролю за роботою таксі немає. Там працює всього одна компанія-перевізник, яка сама собі встановлює тарифи, і вони завжди були найвищими у країні. У цьому аеропорту таксі є найдорожчим в Україні. Відомо про випадок, коли за поїздку з аеропорту до Броварів з дівчини зажадали 1 800 грн. Ціна на таксі в "Жулянах" тримається в районі позначки щонайменше 25-30 грн за кілометр, тому в цьому аеропорту після прильоту, безумовно, краще замовляти таксі телефоном.

Новини за темою

У місті проведення фіналу ЛЧ надто вже складним для таксі не буде. Але, наскільки я знаю, багато служб таксі в день проведення фіналу ЛЧ (26 травня) все ж планують підвищити тарифи.

Андрій Антонюк

Редакція може не погоджуватися з думкою автора. Якщо ви хочете написати в рубрику "Думка", ознайомтеся з правилами публікацій і пишіть на [email protected]112.ua.

відео по темі

Новини за темою

Новини за темою

Новини партнерів

Loading...

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>