Що робити владі України після обрання Трампа президентом

Наприклад, сприймати перемогу Дональда Трампа як результат звичайних виборів президента США, а тому бути стриманими і виваженими у своїй реакції

Що робити владі України після обрання Трампа президентом
112.ua

Інститут світової політики

неурядова організація

Наприклад, сприймати перемогу Дональда Трампа як результат звичайних виборів президента США, а тому бути стриманими і виваженими у своїй реакції

Інститут світової політики розробив рекомендації щодо перших кроків, які необхідно зробити Києву на американському напрямі. До підготовки документа крім аналітиків ІСП було залучено колишніх послів США в Україні Джона Гербста та Стівена Пайфера.

Новини за темою

  • Сприймати перемогу Дональда Трампа як результат звичайних виборів президента США, а тому бути стриманими і виваженими у своїй реакції.
  • Почати комунікацію офіційними і неофіційними каналами з командою Дональда Трампа щодо українського й американського бачення двосторонніх відносин, виконання мінських угод, питання санкцій щодо Росії та внутрішнього реформування України.
  • Налагодити діалог з віце-президентом США Майком Пенсом, який дотримується класичних поглядів Республіканської партії на міжнародні відносини (необхідність активної політики США на міжнародній арені, підтримка поширення демократії, протидія агресивній політиці Росії). Ініціювати у діалозі з представниками нової адміністрації можливість включення питань, які пов’язані із Україною, у портфоліо нового віце-президента США.
  • Налагодити контакти з основними претендентами на посаду державного секретаря США (Ньют Гінгріч, Роберт Коркер, Джон Болтон), міністра оборони (Джефф Сешнс) і радника з національної безпеки (Майкл Флінн).
  • Ініціювати на найвищому рівні запрошення Дональда Трампа до України або обговорити можливість проведення зустрічі на найвищому рівні в США до інавгурації. Окремо запропонувати можливість проведення регулярних телефонних переговорів на високому і найвищому рівнях для обміну думками.
  • Наголошувати на тому, що Україна витрачає 5% ВВП на національну безпеку та оборону, не будучи при цьому членом НАТО, – тим самим Україна не є "нахлібником" у питаннях безпеки і як наслідок сприяє зміцненню безпеки в євроатлантичному регіоні.
  • У діалозі зі США щодо питань безпеки наголошувати на розвитку людського і інституційного потенціалу та меншою мірою порушувати питання про передачу летального оборонного озброєння (ПТРК, ПЗРК). При цьому розглянути можливість вийти з пропозицію до уряду США щодо придбання потрібного військового спорядження у необхідній кількості, тим самим демонструючи готовність платити за власну безпеку.
  • Зробити окремий наголос на співпраці з новообраним Сенатом і Палатою представників і таким чином максимально використовувати наявний двопартійний консенсус у Конгресі США щодо всеосяжної підтримки України в умовах агресії Росії та процесу реалізації реформ.
  • Активною міжпарламентською діяльністю сприяти схваленню Сенатом законопроекту № 5094 "Акт стабільності та демократії в Україні". Цей законопроект передбачає відмову США визнати російську анексію Криму, а також необхідність відновлення Україною реального контролю над кордоном як умови скасування санкцій.
  • Розробити і погодити з новою президентською адміністрацією США чіткий набір індикаторів щодо проведення реформ у ключових сферах для попередження спекуляцій на тему "втоми від України".
  • Окрему увагу протягом наступних двох місяців зосередити у досягненні відчутного прогресу у протидії корупції. Україна, маючи на сьогодні одну із найкращих законодавчих баз для протидії корупції, повинна продемонструвати результати, які можна буде представити новій президентській адміністрації як чіткий індикатор готовності й надалі проводити реформи та ефективно використовувати американську допомогу.
  • Ініціювати обговорення на найвищому рівні можливості реалізації спільних українсько-американських бізнес-проектів. У цьому контексті необхідно вести діалог щодо можливості залучення американських компаній до процесу приватизації.
  • Створити за активної участі посольства України в США осередок, який би об’єднував усіх державних і недержавних лобістів національних інтересів у Вашингтоні. Вивчити можливість винайняти професійну лобістську структуру, яка б працювала над відстоюванням національних інтересів України і просування її позитивного іміджу в США.
  • Ініціювати звернення від української громади в США до новообраного президента і Конгресу із закликом продовжувати політику активної підтримки України як такої, що відповідає американським національним інтересам.
  • Слід налагодити контакт з максимальною кількістю впливових аналітичних центрів США, не фокусуючись на співпраці з одним чи двома.

Новини за темою

Редакція може не погоджуватися з думкою автора. Якщо ви хочете написати в рубрику "Думка", ознайомтеся з правилами публікацій і пишіть на [email protected]112.ua.

відео по темі

Новини за темою

Новини за темою

Новини партнерів

Loading...

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>