Що нас мотивує: 5 маленьких книг для великих коучів

Сьогоднішній час – це швидкість пересувань і стислість інформації, тобто можливість опанувати простір і зекономити час. Ось чому дедалі більшої популярності набувають книжки з лаконічним викладом і компактною структурою тексту. Справді, навіщо винаходити велосипед, якщо можна використати перевірену модель бізнесу від великих міжнародних компаній. Натомість як із простого керівника стати лідером і коучем для своєї команди – можна дізнатися саме з цих книжок

Що нас мотивує: 5 маленьких книг для великих коучів
З відкритих джерел

Ігор Бондар-Терещенко

поет, драматург, арт-критик

Сьогоднішній час – це швидкість пересувань і стислість інформації, тобто можливість опанувати простір і зекономити час. Ось чому дедалі більшої популярності набувають книжки з лаконічним викладом і компактною структурою тексту. Справді, навіщо винаходити велосипед, якщо можна використати перевірену модель бізнесу від великих міжнародних компаній. Натомість як із простого керівника стати лідером і коучем для своєї команди – можна дізнатися саме з цих книжок

Боб Бейтс. Маленька книжка великих коучингових моделей. – Х.: Фабула, 2019

З відкритих джерел

Автор цієї книжки двадцять років працював старшим керівником на державній службі Великої Британії. За цей час він також був штатним тренером, коучером та наставником для людей з обмеженими можливостями. Потім Боб створив власну компанію, що надає консультації з управління та навчання (The Arundel Group), яка наступного року відзначає своє 25-річчя. Він також працював у ряді проектів місцевих та центральних органів влади консультантом з управління, а крім того був тренером у великих компаніях приватного сектору Великої Британії. У цій книжці він пише про те, що люди є найціннішим ресурсом, а успіху досягає той, хто найкраще з цим ресурсом може працювати. По суті, це настільна книжка для всіх, хто працює з людьми і прагне максимально використовувати їх потенціал. Основна фішка цього видання — структура і стислість викладу. Автор зібрав в одному місці всі топові теорії, які допоможуть коучу зорієнтуватися у великій кількості можливих підходів та принципів і вибрати найкраще для клієнта. Книжку поділено на тематичні розділи, а кожна теорія викладається максимально коротко й лаконічно. Саме для того, хто цінує свій час і потребує точної інформації, без зайвих відступів і надокучливої теорії та моралізаторства.

Дмитро Кудряшов, Євген Козлов. Адміністратор Instagram. Керівництво із заробітку. – К.: Book Chef, 2019

З відкритих джерел

В основі цієї практичної книжки лежить програма найдорожчого в історії тренінгу з дистанційної роботи – "Професія адміністратора Instagram". Здається, дорожчої програми немає на всьому інформаційному просторі мережі, але така ціна виправдана результатами, які розривають всі кордони можливого. По-перше, це рекордна ефективність програми, бо 96% учасників починають заробляти, не закінчивши навчання. По-друге, це загальнодоступна професія, адже її здобули люди із 637 міст, понад 55 країн, віком17-56 років. По-третє, від прибутків учасників перехоплює подих! Адже з кожного тренінгу виходить декілька мільйонерів. Це не чарівна пігулка, хоча має саме такий вигляд. Доведеться, щонайменше, придбати цю книгу та прочитати її. А як максимум - пройти цей шлях та приєднатися до спільноти вільних та задоволених адміністраторів.

Сьюзен Фовлер. Націлені на результат. Що насправді мотивує людей. – К.: Наш Формат, 2018

З відкритих джерел

Авторка цієї книжки переконана, що традиційна система мотивування працівників не працює. Тобто система нагород та покарань може давати лише тимчасові результати, натомість потрібно щось більше, щоб зарядити працівників позитивною енергією та налаштувати на стабільну роботу й найкращі результати. Справді, чому мотивація грошима не дає бажаного результату? Чому цінності компанії не стають цінностями для працівника? І як саме можна навчитися мотивувати? "Конкуренція і змагання — не найкращий спосіб заохотити підлеглих до сумлінної праці, - переконують нас у цій книжці. - Варто збагнути: попри практичну користь грошей і незмінне прагнення людей заробляти більше, грошові винагороди далекі від реальних причин прив’язаності працівників до роботи". Далі авторка визначає головні мотиваційні орієнтири, які допоможуть знайти дієві й водночас справедливі шляхи для ефективної роботи та створити середовище, що сприятиме розкриттю потенціалу будь-якої команди.

Крістофер Стейнер. Тотальна автоматизація. Як комп’ютерні алгоритми змінюють світ. – К.: Наш Формат, 2018

З відкритих джерел

Автор цієї книжки нагадує про те, як донедавна для того, щоб діагностувати хворобу, розтлумачити юридичні документи, проаналізувати зовнішню політику держави або написати статтю в газету, слід було звернутися до висококваліфікованого фахівця. Натомість сьогодні завдання вищої складності з легкістю вирішуються завдяки алгоритмам. Розвиток програмування та людська логіка призвели до створення "ботів", але тепер їх охоплення вийшло далеко за очікувані межі. Комп’ютерні алгоритми глибоко проникли в усі галузі нашого життя. Вони створюють дивовижні музичні симфонії, аналізують юридичні документи, пишуть новини та керують автомобілями. Їх поширення одночасно лякає та... вселяє надію. Чи може комп’ютер передбачати потенційний музичний хіт? Чи замінять алгоритми поетів і режисерів? Чи зможуть узяти під контроль усю медичну галузь? І яку роль спроможні відігравати в політиці?

Эдді Юн. Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду. – К.: Наш Формат, 2019

З відкритих джерел

У цій книжці докладно пояснюється, як упровадити стратегію, орієнтовану на побудову тривалих стосунків з клієнтами, і збільшити прибутки компанії. Адже серед споживачів кожного товару й користувачів кожної послуги є особлива категорія. Це ті любителі кросівок, у яких їх — кількадесят пар. Фанати спорту, що носять футболки з логотипом улюбленої команди. Ті, на кого не впливає ціна і хто купує товар заради емоцій та смислів, які транслює ваш бренд. Їх може бути небагато, але ці 10% — найпотужніша категорія клієнтів (своєрідні суперспоживачі), яка дає більшу частину прибутку. Як налагодити зв’язок із цією суперлояльною аудиторією? Чому навіть маленькому бізнесові варто насамперед будувати стосунки саме з нею? Як перетворити звичайного покупця на суперлояльного? "Суперспоживачі дуже надійні, і це значно полегшує прогнозування ринку, - зауважує автор. - Неточні маркетингові прогнози можуть відчутно погіршити показники прибутковості: ви робите забагато одиниць товару — муситимете продавати його зі значними знижками; ви робите замало продукції — втратите покупців. За даними спільного дослідження компанії-аудитора KPMG та The Economist Intelligence Unit, із 580 компаній лише 1% вдається скласти правильний ринковий прогноз на три наступні роки і лише 22% компаній склали прогнози з точністю до 5%. У середньому похибка сягала 13%, що, за попередніми підрахунками, зміщувало на 6% загальну вартість акційного капіталу компанії".

Ігор Бондар-Терещенко

Редакція може не погоджуватися з думкою автора. Якщо ви хочете написати в рубрику "Думка", ознайомтеся з правилами публікацій і пишіть на [email protected]

відео по темі

Новини за темою

Новини за темою

Новини партнерів

Loading...

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>