Яндекс.Украина

Шановні клієнти і партнери!

Ми щиро шкодуємо про рішення, що накладає обмеження на роботу Яндекса в Україні, й додаємо всі зусилля, щоб знизити для вас його негативні наслідки. Ось всі подробиці, які ми маємо на сьогодні:

Зараз рахунки ТОВ "Яндекс.Україна" заблоковані, тому ми позбавлені можливості повертати і приймати ваші платежі в гривні. Частина недавно сплачених коштів просто залишилася на боці українських банків. Разом з вами ми постараємося розібратися з "завислими" платежами, які не дійшли до акаунтів. Якщо ви потрапили в таку ситуацію, швидше за все, ваш банк зможе за заявою платника повернути транзакцію.

Новини за темою: В Україні заблоковано всі рахунки "Яндекса"

Ми продовжуємо шукати легальні рішення для співпраці і виконання своїх зобов'язань перед вами. Зі свого боку ми нічого не змінюємо в активних рекламних кампаніях, але їхні покази можуть зупинитися по мірі блокування наших сервісів.

Щоб нові рекламодавці не зіткнулися з труднощами, ми тимчасово відключили можливість створювати в Директі акаунти для України та оплачувати рахунки у гривні. Зміни стосуються як інтерфейсу, так і API Директа.

Новини за темою: Заборона "Яндекса", "ВКонтакте" та інших: Аргументація сторін

При цьому в доступі залишаються міжнародні агентства, які працюють з офісами Яндекса в Західній Європі, в Білорусі і Казахстані. Ми впевнені, що деякі з них будуть готові допомогти вам з розміщенням реклами і залученням клієнтів. І обов'язково поділимося контактами і можливими сценаріями роботи з Яндексом, як тільки ситуація стане хоча б трохи яснішою.

Залишаємося на зв'язку і охоче поділимося з вами будь-якою новою інформацією.

Прес-служба Яндекса