Плануючи припинити залізничне сполучення з РФ, Мінінфраструктури хоче відвернути увагу від більш серйозних проблем УЗ?

Екс-заступник міністра інфраструктури України Володимир Шульмейстер в ефірі "112 Україна" прокоментував заяву міністра інфраструктури Володимира Омеляна про можливе припинення залізничного сполучення з РФ

Плануючи припинити залізничне сполучення з РФ, Мінінфраструктури хоче відвернути увагу від більш серйозних проблем УЗ?

Екс-заступник міністра інфраструктури України Володимир Шульмейстер в ефірі "112 Україна" прокоментував заяву міністра інфраструктури Володимира Омеляна про можливе припинення залізничного сполучення з РФ

Тут є дві складові - економічна і політична. Економічна складова мінімальна. Однак якщо відміна поїздів відбудеться, це буде мати негативний вплив і на економіку "Укрзалізниці", і на економіку країни.

Є також політичний аспект, який при мінімальній економічній складовій є більш глобальним. Швидше за все, це пов'язано з передвиборною ситуацією і з бажанням Міністерства інфраструктури відвернути увагу від колосальних проблем, які поглиблюються, на якісь менш важливі моменти.

Новини за темою

Якщо ми говоримо про вантажопоток, який і так обмілів, то в разі відміни потягів він буде обнулений і транзиту не буде. У транзитних перевезень тарифи завжди були вище внутрішньоукраїнських (які одні з найнижчих у Європі). По суті, "Укрзалізниця" на цих потоках заробляла. Зараз ці транзитні потоки вичерпаються, і якщо чисто економічно порахувати, "Укрзалізниця" через це втратить.

Що стосується пасажирських перевезень, то залишалося кілька поїздів, які ходили безпосередньо в Росію. Тепер вони, швидше за все, перестануть ходити. Відповідно, потік пасажирів буде перерозподілений. Можливо, це вплине на те, що наші громадяни, які працювали в Росії, поїдуть в Польщу або за іншими напрямками, куди буде простіше дістатися поїздом.

Потік буде перерозподілено між іншими видами транспорту. А так як залишився тільки один варіант – по дорозі, то, швидше за все, всі ті, хто користувалися поїздом і не користувалися авіацією (частина потоку зараз йде через Білорусь, Прибалтику, Кишинів), пересядуть на машини, маршрутки, автобуси. Зросте навантаження і на пункти пропуску, і на дорогу.

Володимир Шульмейстер

Редакція може не погоджуватися з думкою автора. Якщо ви хочете написати в рубрику "Думка", ознайомтеся з правилами публікацій і пишіть на blog@112.ua.

відео по темі

Новини за темою

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...