Після ДТП в Кривому Розі треба боротися не з жовтим сигналом світлофору, а із забитими маршрутками

Проблема, звісно ж, не у світлофорі. Така кількість загиблих через те, що в ДТП потрапила переповнена маршрутка. Якби люди їхали у повноцінному автобусі, загиблих було б значно менше або не було б взагалі, бо автобус – набагато безпечніший вид транспорту. А забитий людьми бус, де пасажири змушені їхати, стоячи раком, під час зіткнення на великій швидкості перетворюється на братську могилу

Після ДТП в Кривому Розі треба боротися не з жовтим сигналом світлофору, а із забитими маршрутками
Наслідки ДТП у Кривому Розі Поліція Дніпропетровської області

Проблема, звісно ж, не у світлофорі. Така кількість загиблих через те, що в ДТП потрапила переповнена маршрутка. Якби люди їхали у повноцінному автобусі, загиблих було б значно менше або не було б взагалі, бо автобус – набагато безпечніший вид транспорту. А забитий людьми бус, де пасажири змушені їхати, стоячи раком, під час зіткнення на великій швидкості перетворюється на братську могилу

Оригінал на сторінці Дениса Казанського у Facebook

Після моторошної аварії у Кривому Розі, внаслідок якої загинуло 9 людей, заступник міністра інфраструктури Юрій Лавренюк запропонував скасувати жовтий сигнал світлофору. На тій підставі, що деякі резонансні ДТП пов`язані з проїздом саме на жовтий сигнал.

Не важко передбачити подальші кроки Кабміну. Керуючись цією логікою, наступного разу, коли хтось проїде на червоний та скоїть ДТП, треба буде скасувати червоний сигнал. Крім того, треба скасувати і нерегульовані перехрестя, де немає світлофорів, бо на них ДТП трапляються також. Добре, що в Кабміні працюють справжні професіонали.

Новини за темою

Насправді проблема, звісно ж, не у світлофорі. Така кількість загиблих через те, що в ДТП потрапила переповнена маршрутка. Якби люди їхали у повноцінному автобусі, загиблих було б значно менше або не було б взагалі, бо автобус – набагато безпечніший вид транспорту. А забитий людьми бус, де пасажири змушені їхати, стоячи раком, під час зіткнення на великій швидкості перетворюється на братську могилу.

Новини за темою

Справжня причина такої жахливої аварії - деградація громадського транспорту Кривого Рогу. І заступник міністра інфраструктури не може цього не розуміти. У великих містах на вулицях мають працювати повноцінні безпечні автобуси, а не "газельки" та подібний мотлох. Впевнений, що Кривий Ріг, де виробляється кілька відсотків українського ВВП, має достатньо грошей, щоб розвивати міський транспорт і купувати автобуси та тролейбуси. Навіть "Богдан" чи "Еталон" набагато безпечніші за "бусики".

Наслідком цієї ДТП має бути не скасування жовтого сигналу, а підвищення вимог безпеки до міського транспорту. Забиті маршрутки - це Африка. У великих містах з великим потоком пасажирів вони мають зникнути з вулиць. Справжня причина їхньої появи - це корупція. Мери багатьох міст просто за хабарі віддають найкращі маршрути приватним перевізникам, а міський транспорт знищують. Ось з чим треба боротися.

Денис Казанський

Редакція може не погоджуватися з думкою автора. Якщо ви хочете написати в рубрику "Думка", ознайомтеся з правилами публікацій і пишіть на [email protected]112.ua.

 

відео по темі

Новини за темою

Новини за темою

Новини партнерів

Loading...

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>