Новий лого "Укрзалізниці": Якщо не можна відмити вагони, краще їх забрендувати

Новий лого "Укрзалізниці": Якщо не можна відмити вагони, краще їх забрендувати
Фото з відкритих джерел

Ілля Кенігштейн

Бізнесмен

Оригінал на сторінці Іллі Кенігштейна у Facebook 

"Укрзалізниця" представила новий логотип. В основу фірмового колориту було покладено синій колір індиго. У новому логотипі всі елементи розміщено так, щоб символізувати безкомпромісний рух компанії вперед, який поки що сильно утруднено через ескалатор на Київському залізничному вокзалі, який то працює, то не працює. Але це, як ми вже зрозуміли 3 роки тому, тимчасово.

Новини за темою

Ідея з новим логотипом і кольором індиго є правильною: якщо не можна відмити вагони, краще їх забрендувати. На цьому пропоную "Укрзалізниці" не зупинятися й анонсувати власний унікальний аромат. Арома-маркетинг нині знову в тренді. Нічого вигадувати не треба. Для дослідного зразка варто спуститися в підземелля вокзалу і зайти в громадський туалет, шлях до якого можна визначити  характерним амбре. Ніщо не має зупиняти "Укрзалізницю" на шляху до створення власної колекції вишуканої парфумерії.

Ілля Кенігштейн

Редакція може не погоджуватися з думкою автора. Якщо ви хочете написати в рубрику "Думка", ознайомтеся з правилами публікацій і пишіть на blog@112.ua.

відео по темі

Новини за темою

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів