Чим "нові обличчя" замінять "гіперлуп"?

Чим "нові обличчя" замінять "гіперлуп"?
Фото з відкритих джерел

Сергій Бєлашко

Директор Агентства соціальних комунікацій

У минулому українському уряді Міністерство інфраструктури постійно генерувало скандальні й ідіотські інформприводи. Тепер же про його діяльність майже нічого не чути. І під цю "тривожну мовчанку" авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" скорочує польотну програму з аеропорту "Бориспіль" і скасовує рейси, на які вже продано квитки.

Замість того, щоб виконувати амбітну програму розвитку, національний авіаперевізник змушений думати, як компенсувати незручності пасажирам скасованих рейсів.

Сьогодні авіація – найшвидший і зручний транспорт. І вже досить доступний. Але в цьому напрямку ще працювати і працювати. Так, скасування акцизу на авіапаливо (його немає в жодній європейській країні) дозволить знизити собівартість авіаперельотів, за яким логічно має бути зниження цін на авіаквитки. Але само собою скасування акцизу на авіапаливо, так само як і скасування ПДВ на квитки на внутрішні рейси, не може стати потужним чинником зростання української авіагалузі. Без відновлення авіасполучення між Україною і РФ, включаючи взаємний авіатранзит, про розвиток повноцінного хабу і перехоплення потоку авіапасажирів між Європою та Азією українцям залишається тільки фантазувати.

Обліт російської території й акваторії обходиться українським авіаперевізникам у конкретну копійку. Вартість такого обльоту на маршруті Київ - Алмати становить 10 тис. доларів США, а на рейсі Київ - Пекін – 15 тис. Плюс збільшення часу польоту. З особистого досвіду: в січні цього року летів з острова Хайнань до Києва 17 годин з двома дозаправками – в Індії та Грузії.
Частково вирішити проблему може компенсація вартості обльоту, тільки авансом, а не заднім числом.

Така практика була запроваджена в Грузії відразу після конфлікту з Росією, щоб зберегти туристичний потенціал. Кіпр компенсує своїм перевізникам обліт Турецької Республіки Північного Кіпру, щоб зрівняти їхні можливості з конкурентами і не втратити авіатрафік. Утім, такі заходи забезпечать виживання галузі, але не створять можливостей повноцінного розвитку, бо час - гроші, особливо в наш час

Загалом, якщо Україна не почне найближчим часом домовлятися з Росією про нормалізацію авіасполучення, українську авіагалузь чекає дуже сумний сценарій: скасування рейсів і закриття маршрутів, скорочення персоналу, зменшення податкових надходжень, погіршення логістичного клімату. Тому новим керівникам Міністерства інфраструктури є чим займатися, якщо вони хочуть збагатити країну чимось вагомішим, ніж анекдоти про "гіперлуп".

Джерело: 112.ua

Новини за темою

Новини за темою

Новини партнерів

Loading...

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>