Не найбільша проблема: Чому ніхто не скасовуватиме жовтий сигнал світлофора

Сенсу немає ні в скасуванні жовтого сигналу, ні в скасуванні перемикання світлофора в режим "жовтого миготливого"

Не найбільша проблема: Чому ніхто не скасовуватиме жовтий сигнал світлофора

Тетяна Святенко

редактор 112.ua

Сенсу немає ні в скасуванні жовтого сигналу, ні в скасуванні перемикання світлофора в режим "жовтого миготливого"

Розглянути можливість скасувати жовтий миготливий сигнал світлофора в Мінінфраструктурі вирішили близько місяця тому. Приводом до таких дій стала аварія в Кривому Розі. 17 квітня близько 6-ї ранку на перехресті вулиць Металургів та Героїв АТО зіткнулися легковий автомобіль Mazda, маршрутний мікроавтобус № 261 та автобус підприємства ArcelorMittal. 12 осіб загинули.

22 травня рекомендації щодо роботи світлофорів за новими держстандартами було скеровано на розгляд до Кабінету міністрів.

"Перехід на нові стандарти роботи світлофорів неминучий", - заявив заступник міністра інфраструктури Юрій Лавренюк.

"Ми запровадимо нові європейські стандарти роботи світлофора й обов'язково - пропозиції від наших колег із МВС - посилення відповідальності за проїзд на заборонний знак світлофора і фото-, відеофіксація порушень ПДР", - додав він.

Водночас у МВС впевнені, що скасовувати жовтий миготливий режим роботи світлофора, тим паче жовтий сигнал, не будуть.

"Цього не буде. У нас немає величезної кількості ДТП через жовтий сигнал світлофора. На кількість ДТП впливають набагато більш серйозні речі, наприклад, п'яний водій. Тому МВС ще в листопаді минулого року подало в Верховну Раду пакет документів, який передбачає радикальне посилення покарання за кермування автомобілем у п'яному вигляді і застосування процедур автоматичної відеофіксації порушень, і жорсткі штрафи. Цей пакет досі розглядається в профільному комітеті. А жовтий сигнал з точки зору аварійності не є чимось дуже проблемним, і його скасування точно не в пріоритеті", - розповів речник МВС Артем Шевченко.

Точно така ж, за його словами, ситуація з жовтим миготливим режимом роботи світлофора. Він автоматично включається тільки на ніч, коли немає потоку автомобілів, і скасовувати його немає жодного сенсу.

До того ж варто зазначити, що згідно з чинними ПДР, при стандартній роботі жовтий сигнал світлофора є заборонним, а коли світлофор працює у режимі жовтого миготливого – водії повинні орієнтуватися на знаки, встановлені на перехресті.

Тобто, по суті, проблема величезної кількості ДТП, зокрема і смертельних, не в жовтому сигналі світлофора, а в грубому порушенні правил дорожнього руху водіями. Ну не міняти ж правила тільки тому, що їх хтось із водіїв не знає, а хтось плювати на них хотів?! Тут я дозволю собі погодитися з ініціативою МВС – відеофіксація і значне збільшення суми штрафів, насамперед за п'яне водіння, найвірогідніше, сприятиме зниженню аварійності на дорогах.

відео по темі

Новини за темою

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...