banner banner banner

Іноземці в управлінні не врятують “Укрзалізницю”

Передача “Укрзалізниці” в управління німецькій залізниці навряд чи матиме очікуваний позитивний результат. Українську компанію вже очолювали іноземці, і нічого хорошого з цього не вийшло.

Іноземці в управлінні не врятують “Укрзалізницю”
З відкритих джерел

Передача “Укрзалізниці” в управління німецькій залізниці навряд чи матиме очікуваний позитивний результат. Українську компанію вже очолювали іноземці, і нічого хорошого з цього не вийшло.

Фрагмент коментаря Олександра Охрименка в ефірі “112 Україна

Можу нагадати, єдиний дійсно ефективний керівник у залізниці був Кирпа. До нього і після нього, на жаль. Якщо вже в цю історію України подивитися і до, і після нього. Ви ж пам’ятаєте, скільки разів у нас змінювали керівника, ви пам’ятаєте поляка (Войцеха Бальчуна, - ред.). Тепер поставимо фахівця, іноземця. Я одразу скажу – нічого не буде. У нас ситуація така: або ми її зараз дійсно робимо приватною – якість підніметься, і тоді дійсно буде щось на зразок як мобільний зв'язок. Хочу нагадати, що у свої часи ми дуже лаяли державний телефон, а тепер мобільний зв’язок. Або дійсно знайти другого Кирпу. Не знаю, чи вдасться знайти, все ж таки там була трошки інша ситуація: його не знайшли, він сам прийшов до влади, користуючись впливом Кучми. Але зараз, чесно кажучи, я не бачу такої людини на залізниці, щоб дійсно могла це. На сьогоднішній момент те, що є – це нормальне явище, мене цим не здивують. Є у нас транспорт у жахливому стані, і тут зарплата ніякого значення не має: можете її понизити - залишиться, підняти – залишиться. Система. Система дуже проста: хто не стає керівником – одразу починаються відкати, заноси. Час від часу журналісти проводили навіть при Ющенку, Януковичу приклади, скільки крадуть, називали прізвища. І чим все закінчується? Тиша. Тож тут не зміниш. Систему тут змінити неможливо. Були намагання змінювати, навіть якісь тендери, але вони не працюють.

Новини за темою

Коли Радянський Союз розвалився, було модно говорити, що зараз ми поставимо керівниками не комуністів і все буде добре. Вже ця мода пройшла ставити не комуністів – нічого не змінилося. Що є, то є. Розумієте, яка ситуація? Там дуже багато грошей, і будь-який керівник, навіть невеликий, коли бачить, що можна за день заробити 1 млн дол., то у нього виникає запитання, навіщо мені взагалі зарплату платять? І чому я не повинен заробити, якщо я маю можливість?

Чесно кажучи, це зараз в нас почало бути модним дивитися на зарплати керівників, але давайте чесно скажемо, попередні керівники: про зарплату ніхто не згадував, але дуже часто, от працює людина директором департаменту у міністерстві, потім вона звільняється і, опа - купує підприємство чи офісний центр. Люди добрі, як? Дружина дуже вдало бізнесом займалася. Усі ми розуміємо. На жаль, ця система працює.

Зробіть приватну залізницю – буде нове. Досвід України: там, де приватний бізнес – там працює. Ми лаємо, але воно працює. Як тільки державне не працює – як ви не будете міняти.

Олександр Охріменко 


Редакція може не погоджуватися з думкою автора. Якщо ви хочете написати в рубрику "Думка", ознайомтеся з правилами публікацій і пишіть на [email protected].

 

відео по темі

Новини за темою

Новини за темою

Новини партнерів

Loading...

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>