Ідеальна машина успіху: 5 книг, які прокачають ваш мозок

Завжди було цікаво дізнатися, як почати "розумний" бізнес, але щоб ані хабарів, ані залежності від інших факторів. Чи можна це зробити завдяки власному розуму, а не тільки через зв’язки чи гроші? І не дивно, що при цьому ми озираємося на того, кому ці речі в їх країнах були невідомі. Тож нехай хоч на їхньому прикладі повчиться той, хто сьогодні починає цікавитися підприємництвом і прагне започаткувати власну справу.

Ідеальна машина успіху: 5 книг, які прокачають ваш мозок
З відкритих джерел

Ігор Бондар-Терещенко

поет, драматург, арт-критик

Завжди було цікаво дізнатися, як почати "розумний" бізнес, але щоб ані хабарів, ані залежності від інших факторів. Чи можна це зробити завдяки власному розуму, а не тільки через зв’язки чи гроші? І не дивно, що при цьому ми озираємося на того, кому ці речі в їх країнах були невідомі. Тож нехай хоч на їхньому прикладі повчиться той, хто сьогодні починає цікавитися підприємництвом і прагне започаткувати власну справу.

Кріс Фріт. Формування розуму. Як мозок створює наш духовний світ. – Х.: Клуб Сімейного Дозвілля, 2019

З відкритих джерел

Завдяки автору цієї книжки, відомому британському нейрофізіологу, ми дізналися, що таке шизофренія і аутизм з точки зору сучасної нейробіології. В основі ж книги - нові відкриття у вивченні когнітивних наук і мозку. Загалом це спроба дати відповідь на питання, що таке наша свідомість, як насправді мозок створює реальність і наш духовний світ. Автор впевнений, що класичний поділ на фізичний і психічний світи – це ілюзія, помилка, забобон. У такий спосіб мозок грається з нами, пропонуючи чергову ілюзію, адже все, що ми знаємо про світ – тобто про "фізичне" і "психічне" у світі, - проходить крізь наш мозок. І не слід забувати, що наш зв'язок із зовнішнім, фізичним світом не такий простий і безпосередній, як зв'язок зі світом внутрішнім, світом психіки та ідей. Він набагато складніший, але й чарівніший, бо наш мозок не просто рятує від нудних справ. "Він створює "мене", який входить у соціальний світ, - уточнює автор. - Ба більше, саме завдяки мозку я можу ділитися своїм внутрішнім світом із друзями і, відповідно, створювати щось більше, ніж те, що кожен із нас здатен зробити самотужки. Пропонована книжка описує, як мозок усе це робить чарівним".

Чет Голмс. Ідеальна машина продажів. – Х.: Фабула, 2019

З відкритих джерел

Автора цієї книжки називають одним з найкращих маркетологів планети, і те, що він пропонує, насправді рівно дванадцять кроків до успіху. Тобто дванадцять інгредієнтів ідеальної страви для справжніх бізнесменів, універсальні стратегії для того, хто хоче перемогти, крім того, перевірені сотні разів на сотнях клієнтів. Словом, дивовижна книжка, здатна радикальним чином змінити спосіб ведення будь-якого бізнесу. Не зайве буде згадати, що все у ній пов’язано із нашим звичним життям, навіть поза бізнесом, і саме це – найголовніша "психологічна" ознака будь-якої стратегії. Так, наприклад, автор книжки – майстер з карате, але болючих ударів він не завдає, просто використовує знайому йому техніку. "Ще в дитинстві, вивчаючи карате, - починає він свою розповідь, - я засвоїв найважливіший урок щодо здобуття майстерності, правильність якого підтверджується знову і знову, – ключ не в тому, щоб бути особливим чи більш талановитим, ніж решта. Майстерність досягається твердою дисципліною і цілеспрямованістю". Таким чином, ця книга обіцяє навчити вас майстерно керувати вашим бізнесом, аби в результаті ваша компанія стала найкращою, найприбутковішою і найліпше керованою з усіх.

Кріс Ґільбо. Пасивний заробіток. Як перетворити ідею на гроші за 27 днів. – К.: Наш Формат, 2019

З відкритих джерел

Автор цієї книжки - американський письменник, підприємець і мандрівник, який усе життя працює на себе - пропонує місячний план, який допоможе структурувати ваші дії, почати якнайшвидше реалізовувати ідеї та отримувати додатковий заробіток. Причому можна почати реалізовувати проект навіть не маючи багато грошей, купу вільного часу чи спеціальної освіти. Адже хобі обходяться дорого, натомість додатковий бізнес навпаки приносить гроші. Тож ця книжка допоможе відчути більшу фінансову свободу, знайти пристрасть, а також зробити правильний вибір у житті. "Трохи логіки – і ви одразу відшукаєте бодай декілька перешкод і можливостей, прихованих в ідеї вашого продукту чи послуги, - закликає автор. - Спитайте себе: "Що в моєму проекті є однозначно вигідним, а що – однозначно складним?". Якщо ви мрієте продавати космонавтам гольф-кари для Місяця, то від початку маєте розуміти, що в самій ідеї закладено значні обмеження...Аналогічно з можливостями. Їх досить легко визначити, якщо ви знаєте, хто може отримати вигоду з вашого продукту і як".

Верн Гарніш. Масштабування бізнесу. Покрокова стратегія збільшення прибутків. – Наш Формат, 2019

З відкритих джерел

Ця книга – про дієву стратегію масштабування бізнесу та збільшення прибутків. Автор разом з командою Gazelles пропонують набір методик, які допоможуть чітко зрозуміти план розвитку компанії, окреслити стратегічні завдання та в результаті відчутно збільшити масштаб підприємства та його прибутки. Адже саме компанії, що розвиваються, а не малі чи великі компанії - створюють основну частину робочих місць та дають більшу частину інновацій економіці, тож перед нами безцінний путівник для лідерів таких компаній. "Ми безліч разів чули від підприємців питання "Як масштабувати бізнес?" – воно підказало нам назву й основну тему цієї книжки. А друге питання було: "Як це все пережити, зберігши здоровий глузд і відносини? – дізнаємося ми з книжки. - Мільйони людей засновують нові фірми, але 96 % із тих, що виживають, лишаються "мишами". І лише дрібка – "газелі", або компанії, що розвиваються, – сягає виторгу понад 10 мільйонів доларів, 100 мільйонів доларів, 1 мільярда доларів".

Сьюзен Фовлер. Націлені на результат. Що насправді мотивує людей. – К.: Наш Формат, 2018

З відкритих джерел

Авторка цієї книжки переконана, що незвичні речі існують навіть на виробництві, де традиційна система мотивування працівників… не працює. Тобто система нагород та покарань може давати лише тимчасові результати, натомість потрібно щось більше, щоб зарядити працівників позитивною енергією та налаштувати на стабільну роботу й найкращі результати. Справді, чому мотивація грошима не дає бажаного результату? Чому цінності компанії не стають цінностями для працівника? І як саме можна навчитися мотивувати? "Конкуренція і змагання – не найкращий спосіб заохотити підлеглих до сумлінної праці, - переконують нас у цій книжці. - Варто збагнути: попри практичну користь грошей і незмінне прагнення людей заробляти більше, грошові винагороди далекі від реальних причин прив’язаності працівників до роботи". Далі авторка визначає головні мотиваційні орієнтири, які допоможуть знайти дієві й водночас справедливі шляхи для ефективної роботи та створити середовище, що сприятиме розкриттю потенціалу будь-якої команди.

Ігор Бондар-Терещенко

Редакція може не погоджуватися з думкою автора. Якщо ви хочете написати в рубрику "Думка", ознайомтеся з правилами публікацій і пишіть на [email protected]

відео по темі

Новини за темою

Новини за темою

Новини партнерів

Loading...

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>