Електронний чек: Інноваційна альтернатива для бізнесу

Електронний чек: Інноваційна альтернатива для бізнесу
З відкритих джерел

Роман Антропов

СЕО WaardeX та Pulsior

Комерційна індустрія розвивається в гіперактивному темпі. Діджіталізація, нові технології, персоналізований підхід — бізнес намагається використовувати нові інструменти для залучення поточних та потенційних клієнтів. Особливо це стосується і ритейл-індустрії.

Так, офлайн ритейл переважно не може запропонувати покупцям щось реально для них необхідне. Звичайно, усі були в роздрібних магазинах.

Бачили і наклейки на дверях супермаркетів "Ми піклуємося про вас!", чули аудіорекламу про поточні акційні пропозиції, та й касир говорить "Дякую за купівлю. Приходьте ще!", але на дворі XXI століття. Час, коли технічний прогрес для бізнесу більш затребуваний, ніж базові пункти — якість і унікальність.

Навіть сьогодні, у 2019 році, ритейл поки не має адекватної можливості зробити персоналізовані пропозиції для клієнтів. Але таким інструментом може стати система електронних чеків.

Новини за темою

В Україні, до речі, про перехід до оцифрованих квитанцій кажуть навіть на державному рівні й вивчають варіант зробити електронні чеки обов'язковими для бізнесу.

Давайте розберемося, що ж таке електронний чек.

Електронний чек - не тільки екологічно чиста, а й "розумна" альтернатива паперовій квитанції, як потужний носій інформації про споживачів для роздрібної торгівлі, так і цікавий інструмент комунікації з покупцями.

Як це працює.

Для збору та аналізу даних програма встановлюється на POS-термінал. Клієнт приходить до магазину, купує і замість паперового чека отримує посилання через смс або в месенджер на своєму мобільному телефоні.

Для того, щоб отримати дані на мобільний, покупець повинен назвати номер телефону касиру або ж бути членом програми лояльності мережі, де вже містяться необхідні контактні дані. 

Коли покупець відкриє електронний чек, сервіс інтегрує дані про купівлю в особистий профайл.

У профілі також розміщується інформація про всі покупки клієнта. Зібрані дані допоможуть краще сегментувати аудиторію та ефективно працювати над підвищенням лояльності. Також безпосередньо в електронному чеку можна розміщувати персоніфіковані рекламні кампанії, крос-селлінг пропозиції та знижки. 

Переваги для покупців.

Доступність і швидкість отримання електронного чека — плюс для споживача. Можна не переживати про збереження квитанцій на випадок, якщо товар не підійде. Електронний чек не загубиться серед численних папірців.

Завдяки сервісу клієнти також зможуть отримувати інформацію про акційні пропозиції, контролювати кількість витрат і планувати особистий бюджет.

І, що важливо, діджиталізація дає змогу значно знизити навантаження на екологію (паперові термочеки не підлягають переробці) і на здоров'я самих клієнтів (безбарвне з'єднання Бісфенол-А, що міститься в термопапері, при контакті зі шкірою завдає шкоди організму).

Що ще отримує бізнес? 

Ритейлу складно аналізувати історію всіх покупок клієнта і використовувати її в маркетингу. Все тому, що близько 80% покупок досі відбуваються в офлайн-магазинах і дані про покупців за такого варіанту просто губляться, тому неможливо створити цілісний портрет аудиторії, зацікавленій у комунікації.

Новини за темою

Також з'явиться можливість персоналізації пропозиції (не тільки для онлайн-магазинів) – те, до чого прагне весь бізнес, але чого неможливо було досягти технічно. До цього часу. Тепер просторові обіцянки про вигоду і турботу про всіх клієнтів і покупців зникнуть, а розсилання актуальних пропозицій будуть влучати "точно в ціль".

Система електронних чеків дає змогу тісно взаємодіяти з кожним споживачем, а не з окремими сегментами цільової аудиторії.

Чи зобов'язаний бізнес перейти на електронні чеки?

На цей момент не зобов'язаний. Тим не менше впровадження такого інструменту дасть змогу бізнесу краще розуміти потреби клієнтів. З точки зору фінансів електронні чеки для компанії — це спрощення ведення касового обліку (він стає прозорим і менш витратним), зниження кінцевої вартості товарів тощо.

Щодо цін, то пакети підбирають індивідуально під запит бізнесу. Загальна вартість залежить від кількості POS-терміналів мережі та необхідного функціоналу. 

Роман Антропов

Редакція може не погоджуватися з думкою автора. Якщо ви хочете написати в рубрику "Думка", ознайомтеся з правилами публікацій і пишіть на [email protected]

відео по темі

Новини за темою

Новини за темою

Новини партнерів

Loading...

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>