Чому в Україні так багато креативних ідей, які ніколи не буде реалізовано

В Україні навіть талановиті люди не розуміють, що без перетворення їхньої ідеї на продукт, який буде потрібен на ринку, ціна цієї ідеї дорівнює нулю

Чому в Україні так багато креативних ідей, які ніколи не буде реалізовано
З відкритих джерел

В Україні навіть талановиті люди не розуміють, що без перетворення їхньої ідеї на продукт, який буде потрібен на ринку, ціна цієї ідеї дорівнює нулю

Оригінал на сторінці Романа Комизи в Facebook

"Нам потрібно розробляти речі, що мають комерційну цінність... Ми не можемо чинити, як старий німецький професор, який проводить життя, вивчаючи пушок на черевці бджоли, доки у нього є чорний хліб і пиво!" Томас Едісон

Ось вона, точна метафора становища тих, хто захоплений винахідництвом чи іншими проявами технічного креативу в абсолютному відриві від реалій сучасної економіки.

Кому і навіщо це треба? Чи готовий споживач платити за це? Звідки споживач дізнається про ваш продукт? Чому споживач вибере саме ваш продукт, а не той, що пропонують конкуренти? Цих питань безліч, але коли спілкуєшся з тими, хто намагається знайти інвестора для фінансування технологічного проекту або стартапу, часто складається відчуття, що вони чують про це вперше і вже точно ніколи не ставили їх собі.

Таких дуже багато. Це можуть бути люди цілком молоді і ті, кому за шістдесят. Люди з досвідом роботи в якомусь радянському НДІ й ті, хто зовсім нещодавно закінчив школу. Хлопчики чи дівчатка. Не важливо. Не всі, але, боюся, що їх у нас більшість.

Новини за темою

Незважаючи на те, що цій цитаті вже за сотню років, вона більш ніж актуальна. Особливо в Україні, де багато хто, навіть цілком талановиті люди, зав'язли у цьому "пушку", не розуміючи того, що без перетворення їхньої ідеї на продукт, який буде затребуваний на ринку, ціна самої ідеї тут і зараз дорівнює нулю. А для того, щоб пройти весь цей шлях (від ідеї до продукту) необхідно достатнє фінансування, співмірне – що дуже важливо – з кожним етапом розвитку проекту.

Звідси питання про інвесторів і про розуміння їхньої мотивації. Про можливості донести до них ідею проекту, викласти все це лаконічно, доступною мовою. Привернути увагу, заінтригувати тощо. Це зовсім не просте завдання, але нічого неможливого тут немає. Просто скеруйте свої фантазії у потрібне русло, а ще краще – пропустіть їх через три логічні фільтри:

"Чиста ідея" покликана щось покращувати або має бути спрямована на вирішення якоїсь проблеми (наявність проблеми і її рішення, наприклад, спрощує завдання зацікавити споживача);

"Бізнес-ідея" повинна передусім давати чітке уявлення про те, як заробляти гроші та що для цього потрібно;

"Бізнес-проект" – це, по суті, дорожня карта, представлена мовою цифр (тут кожен елемент ідеї ніби сканується за допомогою двох ключових питань: "скільки?" і "чому?").

Загалом, хочете результату – відірвіться від "пушку".

Роман Комиза

Редакція може не погоджуватися з думкою автора. Якщо ви хочете написати в рубрику "Думка", ознайомтеся з правилами публікацій і пишіть на blog@112.ua.

відео по темі

Новини за темою

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів