Чому українці ніяк не можуть відмовитися від консервування продуктів та створення запасів на зиму?

Чому українці ніяк не можуть відмовитися від консервування продуктів та створення запасів на зиму?
Фото з відкритих джерел

Олексій Дорошенко

Засновник і директор  Української Асоціації постачальників торговельних мереж, депутат Київської обласної ради

Оригінал на сторінці Олексія Дорошенка в Facebook

Оскільки кожен рік у липні-серпні виникає багато запитань щодо запасів на зиму, Асоціація постачальників торговельних мереж звернулась до Research&Branding Group щодо проведення відповідного дослідження. Як з'ясувалось, 80% українців традиційно роблять запаси на зиму. При цьому таких людей на заході нашої країни найбільше – 90%, а найменше на сході – 69%. Національної традиції консервувати дотримується 77% наших громадян, а робити варення та соки трохи менше – 73%. У льох закладає овочі 61% українців. Нова традиція заморожувати овочі та фрукти також увійшла в наше життя, її дотримуються 53% опитаних. Ще 34% людей заморожують м'ясо, а 33% роблять запаси продуктів з великим терміном придатності – круп, цукру та макаронів.

Новини за темою

Запаси на зиму – свідчення відсталості нашого суспільства, низьких доходів громадян, необхідності мати підсобне господарство, нерозвиненості внутрішнього ринку овочів. Але ще два роки тому Асоціація постачальників торговельних мереж зробила прогноз про поступову відмову більшості українців від зимових запасів. Відмовитися повністю не вийде через історичну пам'ять, яка живе на генетичному рівні в кожного українця і пов'язана з Голодомором та іншими голодними роками у нашій країні.

До того ж є можливість економити, коли вирощуєш сам або коли тобі віддають надлишки овочів, фруктів та грибів родичи або друзі. Є ще одна поважна причина – суттєве коливання цін на овочі з літа по весну. В Україні активно будуються сховища, а ціна на овочі вже піднялась до рівня наших сусідів у Європі, що робить коливання все меншими.

У 2000-х роках, коли відбулось підвищення реального рівня життя українців, ми бачили, що з’явилася велика пропозиція консервації в магазинах. Це був крок назустріч попиту. Але далі попит зник. І знов ми, маючи час, але не маючи грошей, на кухнях працюємо над тим, щоб узимку в нас все було.

Олексій Дорошенко

Редакція може не погоджуватися з думкою автора. Якщо ви хочете написати в рубрику "Думка", ознайомтеся з правилами публікацій і пишіть на blog@112.ua.

відео по темі

Новини за темою

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів