Чому Славоміра Новака призначили керівником "Укравтодору"

Європейський керівник має наповнити "Укравтодор" європейським змістом

Чому Славоміра Новака призначили керівником "Укравтодору"
Славомір Новак Фото з відкритих джерел

Володимир Омелян

міністр інфраструктури України

Європейський керівник має наповнити "Укравтодор" європейським змістом

Оригінал на сторінці Володимира Омеляна в Facebook

Уряд призначив нового керівника Державного агентства автомобільних доріг України - Славоміра Новака. Новак – колишній міністр транспорту Польщі. Він очолював міністерство протягом двох років (2011-2013). Перед цим Новак очолював виборчий штаб кандидата в президенти Польщі Броніслава Коморовського, був членом Сейму (2001-2005). Новак має надзвичайно великий досвід як управлінський, галузевий, так і політичний. Ця людина входила до близького кола президента Польщі Коморовського – великого друга України.

Новини за темою

Протягом десятиліть компанія "Укравтодор" була джерелом корупції, об’єктом нарікань і, зрештою, – навіть глузування з боку громадян.

Україна входить в еру нових доріг, нової інфраструктури, що має дати державі зростання економіки, громадянам – безпеку, комфорт та нові стандарти життя.

Не можна будувати нові дороги старим заіржавілим катком. Не можна перетворити "Укравтодор" на сучасну швидку європейську компанію, послуговуючись пострадянським мисленням.

Європейський керівник має наповнити "Укравтодор" європейським змістом.

Новий Новак – новий "Укравтодор".

Новини за темою

Щодо корупційного скандалу: причиною скандалу навколо постаті Новака в Польщі став годинник вартістю 3,5 тис. дол. І він у суді відстояв своє чесне ім'я згодом!

Колишні очільники "Укравтодору", облавтодорів мають маєтки, дорогі авто тощо. Жоден з них не сидить у в’язниці, жоден з них не лишився посади через скандал.

Скандал в Польщі закінчився відставкою Новака з посади. В українських реаліях це взагалі історія фантастична. На сьогодні вона закрита.

Міністерство інфраструктури стало першим, яке залучило незалежний високопрофесійний менеджмент з іноземним досвідом до управління державними монополіями: "Укрзалізницею", "Укрпоштою" та "Укравтодором".

Новини за темою

Тільки шляхом швидких реформ, які здійснюються за європейським досвідом та з європейською ментальністю, можна зробити прорив вперед.

Україна не має часу робити реформи step by step. Нам потрібні не кроки, а стрибки з жердиною. Єдиний шанс – високопрофесійне незаангажоване керівництво державних компаній.

Володимир Омелян

Редакція може не погоджуватися з думкою автора. Якщо ви хочете написати в рубрику "Думка", ознайомтеся з правилами публікацій і пишіть на [email protected]112.ua.

відео по темі

Новини за темою

Новини за темою

Новини партнерів

Loading...

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>