Hollywood Undead
Фото з відкритих джерел
Другий рік поспіль київська зима закінчуватиметься вогняним шоу від каліфорнійських репкорників Hollywood Undead. Цього разу команда привезе альбом, який називає для себе знаковим – платівка вийшла в 2017 році та отримала назву Five. "Нас п'ятеро братів у групі, і це наш п'ятий запис. Ніщо для нас не має більшої ваги, ніж ця цифра. У нумерології – сила. Ще це певний камбек до треку No. 5 з першого альбому", – сказав учасник команди J-Dog. Природно, музиканти вийдуть на сцену клубу Atlas у нових масках.

Редакція "Блогу про музику" порталу 112.ua зібрала найпопулярніші кліпи команди, щоб нагадати головні хіти групи, які ви напевно почуєте на концерті 1 березня. Але будьте обережні, якщо вирішите подивитися цю добірку на роботі.

California Dreaming, 6,5 млн переглядів

Відео на забійний хіт з нового альбому групи лише за півроку увірвалося до топ-10 найбільш популярних на офіційному Youtube-каналі.

Dead Bite, 8,9 млн переглядів

Одне з найбільш жорстких відео групи. Знятися в кліпі покликали зірку серіалу "Пуститися берега" Ер-Джея Мітта, Дерека Мірса, відомого за роллю маніяка Джейсона в серії фільмів "П'ятниця 13-те", і одразу кількох зірок дорослого кіно.

Whatever It Takes, 9 млн переглядів

Ще одне відео на хіт з останнього на сьогодні альбому групи – Five. Головний герой кліпу – боксер, який попри всі перешкоди рветься до перемоги.

Undead, 11 млн переглядів

Ефектне лайв-відео було знято на одному з аншлагових виступів групи. Незважаючи на те, що в кліпі заскретчено всю нецензурну лексику, фанати часто переглядають його, щоб знову відчути атмосферу живого концерту.

Day Of The Dead, 12 млн переглядів

У відео критикують популярні телешоу, які виманюють у глядачів гроші, змушують їх відчувати сильні емоції замість того, щоб думати.

Been to Hell, 14 млн переглядів

Ще один кліп із соціальним посилом – група в ньому показує, як Голлівуд розбиває надії та руйнує долі людей, які приїжджають сюди в пошуках слави.

Young, 30 млн переглядів

Чим гострішою є проблема, яку порушують музиканти у своєму відео, тим більше в нього переглядів. У цьому разі і текст пісні, і відео розповідають про те, як важко доводиться молодій людині в сучасному світі.

Hear Me Now, 31 млн переглядів

Для зйомок цього кліпу група орендувала тягач з платформою, на якій встановили музичну апаратуру, і проїхалася вулицями Лос-Анджелеса.

Everywhere I Go, 34 млн переглядів

Головним героєм кліпу став Charlie Scene, який поспішає на вечірку. Фішка відео – сценка в самому кінці, де Чарлі перед дзеркалом вправляється в "карате".

We Are (Explicit), 37 млн переглядів

Відео знімав перкусіоніст гурту Slipknot Шон Крехан у стінах колишнього госпіталю Linda Vista в Лос-Анджелесі. У похмурому відео учасники групи постають в образах зневірених людей, які шукають вихід своїм почуттям у насильстві, наркотиках та релігії.