10 найпопулярніших кліпів групи Hollywood Undead

Ці треки ви напевно почуєте під час київського концерту знаменитих репкорників

10 найпопулярніших кліпів групи Hollywood Undead
Hollywood Undead Фото з відкритих джерел

Блог про Музику

Редакційний блог

Ці треки ви напевно почуєте під час київського концерту знаменитих репкорників

Другий рік поспіль київська зима закінчуватиметься вогняним шоу від каліфорнійських репкорників Hollywood Undead. Цього разу команда привезе альбом, який називає для себе знаковим – платівка вийшла в 2017 році та отримала назву Five. "Нас п'ятеро братів у групі, і це наш п'ятий запис. Ніщо для нас не має більшої ваги, ніж ця цифра. У нумерології – сила. Ще це певний камбек до треку No. 5 з першого альбому", – сказав учасник команди J-Dog. Природно, музиканти вийдуть на сцену клубу Atlas у нових масках.

Редакція "Блогу про музику" порталу 112.ua зібрала найпопулярніші кліпи команди, щоб нагадати головні хіти групи, які ви напевно почуєте на концерті 1 березня. Але будьте обережні, якщо вирішите подивитися цю добірку на роботі.

California Dreaming, 6,5 млн переглядів

Відео на забійний хіт з нового альбому групи лише за півроку увірвалося до топ-10 найбільш популярних на офіційному Youtube-каналі.

Dead Bite, 8,9 млн переглядів

Одне з найбільш жорстких відео групи. Знятися в кліпі покликали зірку серіалу "Пуститися берега" Ер-Джея Мітта, Дерека Мірса, відомого за роллю маніяка Джейсона в серії фільмів "П'ятниця 13-те", і одразу кількох зірок дорослого кіно.

Whatever It Takes, 9 млн переглядів

Ще одне відео на хіт з останнього на сьогодні альбому групи – Five. Головний герой кліпу – боксер, який попри всі перешкоди рветься до перемоги.

Undead, 11 млн переглядів

Ефектне лайв-відео було знято на одному з аншлагових виступів групи. Незважаючи на те, що в кліпі заскретчено всю нецензурну лексику, фанати часто переглядають його, щоб знову відчути атмосферу живого концерту.

Day Of The Dead, 12 млн переглядів

У відео критикують популярні телешоу, які виманюють у глядачів гроші, змушують їх відчувати сильні емоції замість того, щоб думати.

Been to Hell, 14 млн переглядів

Ще один кліп із соціальним посилом – група в ньому показує, як Голлівуд розбиває надії та руйнує долі людей, які приїжджають сюди в пошуках слави.

Young, 30 млн переглядів

Чим гострішою є проблема, яку порушують музиканти у своєму відео, тим більше в нього переглядів. У цьому разі і текст пісні, і відео розповідають про те, як важко доводиться молодій людині в сучасному світі.

Hear Me Now, 31 млн переглядів

Для зйомок цього кліпу група орендувала тягач з платформою, на якій встановили музичну апаратуру, і проїхалася вулицями Лос-Анджелеса.

Everywhere I Go, 34 млн переглядів

Головним героєм кліпу став Charlie Scene, який поспішає на вечірку. Фішка відео – сценка в самому кінці, де Чарлі перед дзеркалом вправляється в "карате".

We Are (Explicit), 37 млн переглядів

Відео знімав перкусіоніст гурту Slipknot Шон Крехан у стінах колишнього госпіталю Linda Vista в Лос-Анджелесі. У похмурому відео учасники групи постають в образах зневірених людей, які шукають вихід своїм почуттям у насильстві, наркотиках та релігії.

відео по темі

Новини за темою

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів