пресс-служба Ощадбанка
"Ощадбанк" очікує на збільшення напливу клієнтів у відділеннях через припинення прийому деяких комунальних платежів "Укрпоштою". Про це заявили в прес-службі банку, передає "Українська правда. Київ".

"Ощадбанк" у штатному режимі обслуговує близько половини платежів КП "ГІОЦ". При відмові "Укрпошти" обслуговувати комунальні платежі КП "ГІОЦ" у січні цей показник може значно зрости, адже навантаження буде перерозподілена саме на банк", - йдеться в повідомленні.

В цілому "Ощадбанк" чекає більше 100 тис. нових платників у відділеннях.

"У середньому кожен з клієнтів здійснює 2-3 платіжні операції, що значно збільшить навантаження на каси "Ощадбанку". Ми зробимо все можливе, щоб допомогти у цій ситуації громаді Києва і забезпечити прийом більшої кількості платежів", - відзначили в банку.

Також нагадали киянам про основні безкоштовні дистанційні канали оплати комунальних послуг: "комунальний додаток" мобільного та інтернет-банкінгу "Ощад 24/7"; сайти ГІОЦ gioc.kiev.ua і ЦКШ cks.kiev.ua (платежі за допомогою "Картки киянина" і "Моєї картки "Ощадбанку"), інформаційно-платіжні термінали "Ощадбанку" (платежі як готівкою, так і картою) - 336 ІПТ у Києві.

Як зазначається, у зв'язку зі сформованою ситуацією термін прийому комунальних платежів у Києві продовжили до 25 січня. Частина відділень працює без перерв і вихідних.

Нагадаємо, "Укрпошта" припинила співпрацю з ГІОЦ і тимчасово призупинила прийом деяких комунальних платежів в Києві. У прес-службі підприємства заявляють, що надання такої послуги є збитковим для компанії.

Новини за темою: В "Укрпошті" розповіли, які платіжки не приймають від киян

Як повідомлялося раніше, Київська міська державна адміністрація має намір запровадити єдину квитанцію на оплату комунальних послуг

Новини за темою: У КМДА заявили про продовження терміну оплати комунальних послуг до 25 січня