У "Київпастрансі" та "Укрзалізниці" пояснили причини проблем із рухом міської електрички

Сьогодні вранці на Троєщині блокували рух електрички, вимагаючи дотримуватися графіка руху і збільшити кількість вагонів у потязі

Графік руху міської електрички регулюється працівниками "Укрзалізниці", ця ж компанія ремонтує вагони. Так пояснили складнощі роботи цього транспорту у прес-службі "Київпастрансу". Зі свого боку в "Укрзалізниці" заявили про нестачу локомотивних бригад "Київпастрансу".

Так, у "Київпастрансі" підкреслили, що графік руху електрички складають працівники цієї компанії, проте регулюють - представники "Укрзалізниці". Співробітники цієї ж компанії ремонтують потяги.

"Від започаткування проекту "Міська електричка", підприємство використовує електропоїзди серії ЕР9м 70-х років минулого століття, передані ПАТ "Укрзалізниця", які потребують постійного планового та позапланового ремонту. Роботи із технічного обслуговування і ремонту може виконувати лише моторвагонне депо Фастів-1 ПАТ "Укрзалізниця", яке використовує та обслуговує аналогічні типи рухомого складу. Наразі у порядку черги на різних видах ремонтів у депо Фастів-1 перебувають електропотяги міської електрички та із закінченням робіт будуть видані на лінію", - зауважили у "Київпастрансі".

Своєю чергою в "Укрзалізниці" заявили, що проблеми з рухом столичної електрички виникли через брак локомотивних бригад "Київпастрансу".

"Кількість потягів міської електрички в Києві зменшилася через брак локомотивних бригад, а не через недотримання графіка. Так, 22 жовтня 2018 року для забезпечення курсування міських потягів на лінію вийшло сім складів замість дев’яти. Два потяги не курсували через відсутність локомотивних бригад КП "Київпастранс", а не порушення графіка руху потягів", - повідомила прес-служба "Укрзалізниці".

Додають, що графік всіх потягів розробили з урахуванням графіка руху міської електрички в повному обсязі, а це 9 потягів у робочі дні та шість - у вихідні.

Також оприлюднили інформацію про ремонт потягів.

"Зараз на станції "Борщагівка-Технічна" знаходяться два резервні склади для забезпечення перевезень міських потягів. Також у депо в очікуванні ремонту знаходяться 2 склади та один склад проходить випробування після ремонту. За 9 місяців цього року для КП "Київпастранс" проведено ремонти 22 електропоїздів, понад 400 разів було проведено технічне обслуговування різних видів", - йдеться у повідомленні.

У компанії висловили переконання, що для успішного розвитку міського залізничного транспорту необхідно створити подальшу концепцію та закупити сучасні потяги за кошти Києва.

Нагадаємо, вранці 22 жовтня на станції "Троєщина-2" люди з 8:15 до 9:05 блокували рух електрички, вимагаючи дотримуватися графіка руху і збільшити кількість вагонів у потязі. Заступник начальника "Київпастрансу" зі зв'язків із громадськістю Людмила Сергієнко визнала, що електричка вийшла на маршрут без одного вагона і про це не попереджали завчасно.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів