У Києві знову стався збій у системі електронного квитка

Нині роботу електронного квитка відновлено

З відкритих джерел

Вранці в п'ятницю, 8 листопада, в Києві відбувся збій у роботі е-квитка.

Про це повідомила прес-служба "Київського метрополітену".

"Шановні пасажири! Система електронного квитка тимчасово не працює. Оператор КП "ГІОЦ" займається вирішенням питання. Просимо скористатися альтернативним видом оплати. Приносимо вибачення за незручності", — зазначається в повідомленні.

Новини за темою: Перехід на е-квитки у громадському транспорті Києва переноситься на квітень 2020 року, - КМДА

Трохи пізніше прес-служба повідомила про відновлення роботи електронного квитка.

Новини за темою: У наземному транспорті Києва за допомогою е-квитка здійснюється 28% поїздок

На сторінці CERT-UA (Команда реагування на комп'ютерні надзвичайні події України) попросили повідомити про події, пов'язані зі збоєм в роботі е-квитка в Київському метрополітені 08/11/19 і вказати час і станцію, де мав місце інцидент.

"Будемо вдячні за фотографії терміналів або скріншоти повідомлень про відмову в обслуговуванні", - заявили в CERT-UA.

Це вже другий збій у роботі системи. Наприкінці літа на станціях метрополітену призупинили продаж Kyiv Smart Card. Мешканці Києва не могли поповнити картку, тому їм почали тимчасово продавати жетони і поповнювати зелені картки на станціях.

Джерело: 112.ua
Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>