У Києві пройшов найбільший галузевий форум IV Retail & Development Business Summit

1 грудня в столичному готелі Premier Palace пройшов четвертий галузевий форум Retail & Development Business Summit 2016: "Трансформація рітейлу в новій реальності". Організатором заходу виступила Асоціація рітейлерів України

112.ua

У цьому році саміт зібрав понад 350 перших осіб сфери роздрібної торгівлі та девелопменту, а його спікерами стали 40 українських та іноземних топ-менеджерів і власників компаній. Серед них засновник і генеральний директор інвестиційної компанії Dragon Capital Томаш Фіала, керуючий директор Dragon Capital Володимир Тимочко, директор по роботі з роздрібними мережами Niealsen Юрій Ліщук, генеральний директор ювелірної мережі "Золотий Вік" Леонід Погребняк, керуючий директор MTI Сергій Бадрітдінов, генеральний директор "Спортмастер-Україна" Ігор Чернов та інші авторитетні експерти.

На форумі обговорювалися найбільш важливі для галузі теми: інвестиційний клімат в рітейлі та девелопменті 2016/17, успіхи і невдачі року, що минає, потреби в технологіях і розробках і т. д. А також більш конкретні питання - іноді вже з готовими відповідями - щодо того, як трансформувати торговельні мережі з урахуванням кризи і розвитку каналів збуту; як залишатися "на плаву" в часи змін; на чому ґрунтується синергія ТРЦ і рітейлу і багато іншого.

На церемонії відкриття IV Retail & Development Business Summit 2016 перед аудиторією форуму з вітальним словом виступили представники компанії-організатора та хедлайнерів заходу - Андрій Жук, член правління Асоціації рітейлерів України, генеральний директор Dragon Capital Томаш Фіала і президент групи компаній MTI Володимир Цой.

Робочу програму форуму відкрила сесія "Інвестиційний клімат в рітейлі та девелопменті 2016/2017". Старший партнер GOLAW Сергій Оберкович представив увазі учасників форуму презентацію на тему "Міжнародне думка про Україну і новий досвід захисту прав іноземних інвесторів". "Наша велика проблема полягає у відсутності ефективної піар-кампанії України на рівні держави, орієнтованої в тому числі на іноземних інвесторів, - підкреслив він. - Хочу нагадати, що Україна входить в п'ятірку європейських країн з найбільш навченою професійною робочою силою. Що дає іноземним компаніям широкі можливості для запуску тут своїх виробничих потужностей".

Потім відбулася панельна дискусія, присвячена темі інвестицій: основним змінам і ключовим тенденціям у цій сфері, пошукам джерел інвестицій, критеріям правильного вибору інвесторів, а також проблемам захисту прав іноземних інвесторів в Україні. В якості спікерів у дискусії взяли участь В. Тимочко, С. Оберкович, О. Буренко (Dragon Capital), Ю. Пилипенко (METRO Cash&Carry), В. Скороходова (Укрсоцбанк).

Учасники круглого столу на тему "Експансія міжнародних брендів в Україну - 2016" обговорили ситуацію з міжнародними брендами в Україні, проаналізували успіхи і невдачі іноземних рітейлерів при роботі на українському ринку, а також зробили прогнози у цій області на майбутній рік. Свою думку з даного питання висловили Ахмед Рашид Мекаві (RAVIN International UA), К. Павлова (O bag Ukraine), Бурдж Коркмазлар (LC Waikiki), Н.Лунів (Pako Lorente), В. Бачуріна (Rechi.ua).

Програмний блок №1 "Свій серед своїх" відкрила презентація співвласника мережі "Червоний маркет" С. Євтушенка "Взаємодія українського рітейлу і виробників", яка плавно "переросла" в панельну дискусію, присвячену одвічній темі "виробники&споживачі". Її учасники говорили про конкурентоспроможність українських виробників, в т. ч. результати конкуренції з західними брендами, взаємодії виробників і ТРЦ, споживчі переваги і ін. Спікерами панелі стали Л. Погребняк ("Золотий Вік"), А. Головко (Names.ua), Т. Семенченко (VOVK), А. Попов (мережа ресторанів "Крила"), Є. Очеретна (Jasmine Lingerie), С. Євтушенко ("Червоний маркет"), В. Ткаченко (WOG).

Панельна дискусія в блоці "Україна на експорт" була присвячена темі виходу українських рітейлерів на зарубіжні ринки. Учасники обговорили особливості роботи на західних ринках, пов'язані з цим проблеми і способи їх вирішення, а також плани на 2017 рік. Своїм баченням проблеми та досвідом ділилися Є. Рубан (Salateira), А. Лотоцький ("Золотий Вік"), С. Бадрітдінов (MTI), І. Бринза (Anabel Arto).

Таку програмну сесію форуму - "Як рітейлу прожити 200 років" - відкрив директор по роботі з роздрібними мережами Nielsen Юрій Ліщук, який представив увазі аудиторії презентацію на тему "Розвиток рітейлу в 2016 році і сучасний споживач". Далі в програмі відбулася панельна дискусія, присвячена питанням ефективної взаємодії з клієнтами і споживачами в нестабільних економічних умовах. В якості спікерів у ній взяли участь В. Чернов ("Спортмастер"), В. Золотухін (АЛЛО), В. Деканенко ("ДЕКА"), Ю. Ліщук (Nielsen).

Сесія №5 пройшла "під знаком" е-commerce і у форматі презентацій. З доповідями виступили СЕО і співзасновник групи компаній EVO Н. Палієнко ("Світові тренди і е-commerce України"); СЕО Postmen Я. Ведмідь ("Соціальний е-commerce"); директор департаменту ІТ "Ельдорадо" Т. Гошовський ("Від "цегли" до омниканального рітейлу за чотири роки: типові помилки"); операційний директор Укрпошти А. Перцовський ("Cross border в e-commerce - розвиток експорту й імпорту в форматі В2С"; керівник управлінні онлайн-продажами "Фокстрот" А. Василенко ("Як лисичка колобків ловила за допомогою персоналізації").

Панельна дискусія в рамках сесії "Девелопмент" була присвячена темі ТРЦ через призму рітейлу, в т. ч. конкурентним особливостям нових ТРЦ, рітейл концептам та форматам в ТРЦ, синергії ТРЦ і рітейлерів в дії. В панелі брали участь А. Борисова (Alef Estate), А. Корягіна (Імошан Україна), В. Іванович (Big Berry, Big Burger, Fly Park), А. Луцик (ТРЦ New Way).

Заключна програмна сесія "Рішення для рітейлу та маркетингу" пройшла у форматі презентацій. Свої доповіді уваги аудиторії форуму представили керівник відділу розвитку бізнесу мережі "Будинок іграшок" К. Костур і керівник департаменту інновацій FEDORIV ВВ. Панюта ("Ребрендинг: Будинок іграшок"); директор NOVA LIGHT В. Кличановский ("Світло для натхнення"); Директор з розвитку "Нової пошти" М. Рабінович ("Нова пошта для рітейлу").

У фіналі IV Retail & Development Business Summit 2016 відбулася церемонія нагородження кращих торгових центрів Shopping Center Awards, а також оголошення результатів проекту Audit of Sales (Audit os Sales Awards).

ГЕНЕРАЛЬНИЙ МЕДІА-ПАРТНЕР:

Телеканал "112 Україна"

ІНФОРМАЦІЙНА ПІДТРИМКА:

Телеканал "Business", Радіо "Київ", новинний сайт "Новий час", видання "Бізнес", портал "IZUM.ua" Асоціація ІТ України, Ukrainian E-commerce Expert, Apple Consulting, Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS), Києво-Могилянська бізнес школа, American Chamber of Commerce in Ukraine, European Business Association

112.ua

112.ua

112.ua

112.ua

112.ua

Джерело: 112.ua
Loading...


Новини за темою

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>