У КМДА пояснили, чому треба збільшити вартість проїзду в громадському транспорті

Дизельне паливо, електроенергія, запчастини і комплектуючі подорожчали, а водіям треба збільшувати зарплатню

Зростання цін на дизель, електроенергію, запчастини і комплектуючі, а також необхідність збільшення зарплатні водіям - це основні причини, які вимагають підвищення вартості проїзду у наземному громадському транспорті. Про це повідомив перший заступник голови Київської міської держадміністрації (КМДА) Микола Поворозник, передає прес-служба органу влади.

"З моменту останнього підвищення тарифів на проїзд значно зросла вартість дизельного палива (з 19,44 до 24,06 гривні за літр), електроенергії (з 1,98 до 2,29 гривні за кВт/год), основних матеріалів, запчастин і комплектуючих", - зазначив Поворозник.

Він підкреслив, що наразі у столичних комунальних підприємствах відкрито понад 500 вакансій водіїв.

"У них немає мотивації працювати на громадському транспорті. Деякі йдуть в приватні компанії, багато хто їде працювати до країн Євросоюзу – адже навіть у сусідній Польщі їм платять близько тисячі євро", - додав заступник голови КМДА.

За його словами, треба підвищувати зарплату водіям, щоб у столиці залишалася достатня кількість фахових працівників.

Поворозник додав, що також не вистачає грошей на ремонт і закупівлю нового транспорту, а це позначається в тому числі на безпеці поїздок для пасажирів.

Новини за темою: НП у столичному трамваї: Елемент ходової вагона пробив підлогу і поранив 80-річну пасажирку

За останні два роки у Києві з'явилися 100 нових автобусів, 45 трамваїв і 17 тролейбусів, проте 80% рухомого складу не оновлювалося протягом 20-40 років. Зокрема, треба замінити 320 автобусів, 322 тролейбуси і 215 трамваїв.

У метро 27 з 122 ескалаторів працюють більше 50 років, тож їх рівень зношеності становить 98% – йдеться про станції "Арсенальна", "Хрещатик", "Університет", "Вокзальна". Також треба оновлювати вентиляцію, системи пожежного захисту і освітлення, але коштів на все це не вистачає.

"Щоб транспортні підприємства Києва працювали, ми дотуємо з бюджету міста 1,8 мільярда гривень щорічно. Ці кошти необхідні для оновлення рухомого складу, будівництва нових станцій метро, на заміну ескалаторів, термін експлуатації яких закінчується, підвищення заробітної плати водіям. Також в рамках будівництва та запуску двох станцій метрополітену на Виноградар заплановано придбати 40 вагонів метро для забезпечення графіка руху на Сирецько-Печерській лінії. І на це потрібні гроші", – додав Микола Поворозник.

Як повідомлялося раніше, "Київпастранс" має намір підвищити тарифи на проїзд у наземному комунальному транспорті Києва до 8 гривень з 15 липня 2018 року. Про це йдеться у фінансовому плані КП на 2018 рік, затвердженого Київською міською державною адміністрацією.

Разом з тим у КМДА пообіцяли обговорити з киянами підвищення тарифів на проїзд.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...