Завод "Більшовик" в Києві
panoramio.com

Містобудівна рада Києва підтримала варіант реконструкції дорожньої розв'язки біля метро "Шулявська", який передбачає будівництво дорожньої петлі і знесення приміщень заводу "Більшовик". Відповідне рішення було прийняте на засіданні містобудівної ради, передають "Українські Новини".

Проект був представлений інститутом "Київдормістпроект".

Проект розв'язки за формою нагадує неповну "конюшину", що передбачає знесення корпусу заводу "Більшовик" та будівництво на його місці петлі. Він передбачає будівництво повороту з вул. Довженка на проспект Перемоги і 2 з'їзди з шляхопроводу на проспект Перемоги.

Новини за темою: Жертва обставин: Як і що поступово руйнувало Шулявський міст у Києві

Проект не вимагає великого втручання в інженерні мережі і мінімально заходить на дільниці, не підпорядковані "Київавтодору".

Як відомо, 27 лютого в Києві обрушився міст на Шулявському шляхопроводі. Внаслідок цього ніхто не постраждав, однак така конструкція пошкодила одне авто.

У зв'язку з цим кілька тролейбусних маршрутів змінили схему руху. У свою чергу водіїв, які планували поїздку в центр через Шулявський шляхопровід, попросили не використовувати власний транспорт або скористатися об'їзними маршрутами. Пізніше рух по мосту відновили в обмеженому режимі.

Новини за темою: Шулявський міст закритий тільки для руху вантажного транспорту, - кореспондент

28 лютого Віталій Кличко звільнив за незадовільну роботу заступника голови КМДА з питань транспортної інфраструктури Іллю Сагайдака, а також голову Солом'янського району Максима Шкура за недбале ставлення до вирішення проблем, які існують у районі, що спричинило обвал мостового переходу біля метро "Шулявська". Пізніше заяву на звільнення написав і директор КК "Київпастранс" Олександр Густелєв.

Новини за темою: Визначено три варіанти реконструкції Шулявського шляхопроводу в Києві