Будівництво року: Все, що важливо і потрібно знати про реконструкцію Шулявського мосту в Києві

У столиці нарешті почали реконструкцію "втомленого" Шулявського мосту, і кияни вже встигли неодноразово про це пошкодувати. Розповідаємо, чому

112.ua

Сталося. У Києві на Шулявському шляхопроводі нарешті почався давно запланований ремонт.

Результатом реконструкції має стати спорудження найсучаснішої транспортної розв'язки.

Ну а поки городянам доведеться протягом багатьох місяців користуватися об'їзними маршрутами… та миритися із заторами.

Останні, як показав початок тижня, будуть ще тим випробуванням.

Що ж, підсумуємо головне з того, що важливо і потрібно знати про будівництво року в Києві.

"Я втомився, я йду": Чому Шулявський міст потребує ремонту

Скандальний шляхопровід на перетині малої окружної дороги (вулиць Олександра Довженка та Вадима Гетьмана) і вилітної магістралі (проспект Перемоги) було побудовано в далекому 1964 році, на початку 80-х він пройшов свою першу реконструкцію.

Радио Свобода

Його характеристики вражали:

Довжина з підходами становить 408,9 м, а ширина - від 16 до 21 м.

Естакада з автомобільного проїзду завширшки 14 метрів, двох службових тротуарів завширшки 0,75 м кожен і двох перильних смуг по 0,26 м.

Висота старого мосту - 3,5 м.

Пропускна здатність близько 13 тис. автомобілів на годину.

Але, на жаль, після цього об'єкт десятиліттями як слід не ремонтувався.

Навіть після пожеж у 2005-2007 роках, коли було суттєво пошкоджено опори мосту, його підстрахували лише захисною конструкцією.

З відкритих джерел

За словами влади, міст не був аварійним, але з 2015-го року вважався в передаварійному стані. Через пошкодження опор він втратив до 30% пропускної здатності і був перевантажений.

Про капітальну реконструкцію шляхопроводу знову задумалися лише після того, як 27 лютого 2017 року він раптово обвалився або, як зазначив тоді мер міста Віталій Кличко, втомився.

обвал Шулявського шляхопроводу в Києві, лютий 2017 Українське фото

Офіційно ж причиною обвалення моста у КМДА назвали корозію металу - через перевищення навантаження після проїзду вантажівок.

Однак не так сталося, як гадалося – підготовчий процес розтягнувся ще на кілька років.

Трилиста конюшина: Як мають намір реконструювати Шулявський міст

Затверджений КМДА проект реконструкції Шулявського шляхопроводу передбачає будівництво неповної "конюшини" з трьома з'їздами.

"Новое время"

З'їзди матимуть по дві смуги, основну частину шляхопроводу (завдовжки 158,17 м) заплановано шестисмугову.

При цьому на розв'язці побудують велодоріжку заширшки 2 м і завдовжки близько 800 м.

На одній з ділянок траса для велосипедистів, до речі, проходитиме під землею.

Щоб втілити в життя запланований проект, столична влада має намір знести цех № 5 держзаводу "Більшовик", будівля якого розташована на розі вул. Вадима Гетьмана та проспекту Перемоги.

Вартість всього проекту, за словами мера міста Віталія Кличка, становить близько 1 млрд грн. Це робить його одним з найбільших сучасних інфраструктурних проектів у Києві.

Мінус рік-півтора: Скільки триватиме реконструкція Шулявського мосту

Фактично реконструкція Шулявського шляхопроводу стартувала вихідними: в суботу, 16 березня, об'єкт було повністю закрито для руху транспорту, а в неділю, 17 березня, стартували демонтажні роботи.

КМДА

Як зазначили в КМДА, на першому етапі робіт буде демонтовано контактну мережу, опори освітлення, карнизні блоки, консолі тротуарів мосту.

Окрім того, розберуть асфальтобетонне покриття шляхопроводу, демонтують самі балки прогінних будов і частково демонтують ростверки (верхню частину фундаменту).

Паралельно з цим для майбутнього шляхопроводу спорудять новий фундамент, оскільки старі опори непридатні для майбутніх навантажень.

Потім, орієнтовно з червня, розпочнеться другий етап реконструкції, який серед іншого включає демонтаж цеху заводу "Більшовик".

Мер міста Віталій Кличко обіцяє, що більшість з робіт зі зведення нового шляхопроводу буде завершено до кінця поточного року, хоча в цілому реалізація проекту розрахована на 17 місяців. Тобто, до літа 2020 року.

"Новое время"

До того часу планують впорядкувати простір біля станції метро Шулявська та зупинок транспорту біля мосту.

Не проста наука: Як тепер їздити без Шулявського мосту

Поки триває реконструкція Шулявського шляхопроводу, киянам, логічно, доведеться користуватися об'їзними маршрутами. Рух транспорту – як автомобільного, так і громадського - на цей час буде організовано по прилеглих вулицях та оновлених маршрутах.

Схема об'їзду така:

Схема руху транспорту під час реконструкції Шулявського мосту КМДА

Проспект Перемоги обладнають трьома додатковими світлофорами (поки там регулювальники): на перетині з вул. Довженка, на перетині з вул. Нестерова, а також на перетині з вул. Гарматною.

Односторонній рух введено по вул. Антона Цедіка (до перетину з вулицею Петра Нестерова) і Петра Нестерова, Гарматній (до перетину з вулицею Виборзькою) і Виборзькій.

Утім, у КМДА просить водіїв по можливості вибирати інші шляхи для своїх поїздок, щоб уникнути заторів.

Також важливо запам'ятати, що у зв'язку з реконструкцією шляхопроводу низка тролейбусів й автобусів змінили свої маршрути.

  • Схема руху транспорту під час реконструкції Шулявського мосту
    Схема руху транспорту під час реконструкції Шулявського мосту Київпастранс
  • Схема руху транспорту під час реконструкції Шулявського мосту
    Схема руху транспорту під час реконструкції Шулявського мосту Київпастранс
  • Схема руху транспорту під час реконструкції Шулявського мосту
    Схема руху транспорту під час реконструкції Шулявського мосту Київпастранс
  • Схема руху транспорту під час реконструкції Шулявського мосту
    Схема руху транспорту під час реконструкції Шулявського мосту Київпастранс
  • Схема руху транспорту під час реконструкції Шулявського мосту
    Схема руху транспорту під час реконструкції Шулявського мосту Київпастранс
  • Схема руху транспорту під час реконструкції Шулявського мосту
    Схема руху транспорту під час реконструкції Шулявського мосту Київпастранс
  • Схема руху транспорту під час реконструкції Шулявського мосту
    Схема руху транспорту під час реконструкції Шулявського мосту Київпастранс
  • Схема руху транспорту під час реконструкції Шулявського мосту
    Схема руху транспорту під час реконструкції Шулявського мосту Київпастранс
  • Схема руху транспорту під час реконструкції Шулявського мосту
    Схема руху транспорту під час реконструкції Шулявського мосту Київпастранс

Тролейбус № 22 слід по тролейбусному маршруту № 22к: Аеропорт "Київ" — вул. Борщагівська (Індустріальний шляхопровід).

Рух тролейбуса № 27 (ст. метро "Почайна" – залізнична станція "Київ-Волинський") організовано на двох ділянках:

№ 27к: залізнична станція "Київ-Волинський" — вул. Борщагівська (Індустріальний шляхопровід);

№ 27А: ст. метро "Почайна" — вул. Дегтярівська;

Рух тролейбуса № 30 в обох напрямках буде організовано таким чином: від вул. Милославської до станції метро "Дорогожичі" — за власним маршрутом; далі — вул. Іллєнка — станція метро "Лук'янівська" — проспект Повітрофлотський — Севастопольська пл. — далі до вул. Кадетський Гай за чинним маршрутом.

Окрім цього, додатково введено:

тролейбусний маршрут № 30К: вул. Милославська — вул. Дегтярівська;

тролейбусний маршрут № 21к:  вул. Кадетський гай — вул. Борщагівська (Індустріальний шляхопровід);

тролейбусний маршрут № 42 (станція метро "Либідська" — вул. Дегтярівська)

тролейбусний маршрут № 42Д (станція метро "Либідська" — залізнична станція Київ-Волинський).

автобусний маршрут № 27ТР: вул. Дегтярівська — вул. Борщагівська (Індустріальний шляхопровід).

Також змінено маршрут автобуса № 2 (вул. Булгакова — вул. Шолуденка).

Що ж стосується маршруток – через реконструкціїю Шулявського шляхопроводу схема руху змінилася щонайменше в семи з них:

КМДА

автобуси № 201, 239 і 477 до вул. Вадима Гетьмана будуть їхати за звичайним маршрутом, далі - розворот перед шляхопроводом в районі вул. Смоленської – вул. Вадима Гетьмана, а потім знову за власними маршрутами;

автобус № 427 у напрямку ст. метро "Палац Спорту" від ст. "Київ-Волинський" до вул. Гарматної за власним маршрутом, далі вул. Борщагівська - вул. Вадима Гетьмана – просп. Перемоги, далі за своїм маршрутом; у напрямку ст. "Київ-Волинський" від ст. метро "Палац Спорту" до площі Перемоги за власним маршрутом, далі – просп. Перемоги – Повітрофлотський шляхопровід – вул. Борщагівська – вул. Вадима Гетьмана – далі за власним маршрутом;

автобус № 442: ст. метро "Політехнічний інститут" – вул. Політехнічний – вул. Борщагівська – вул. Гарматна – вул. Машинобудівна – вул. Миколи Василенка – просп. Перемоги – ст. метро "Політехнічний інститут";

автобус № 455 в напрямку Севастопольської площі від просп. Волі до вул. Перемоги за власним маршрутом, далі – вул. Гарматна – вул. Виборзька – вул. Вадима Гетьмана – далі за своїм маршрутом; у напрямку просп. Свободи від Севастопольської площі до вул. Вадима Гетьмана за власним маршрутом, далі – вул. Олександра Довженка – вул. Дегтярівська – вул. Табірна – просп. Перемоги – далі за власним маршрутом;

автобус № 517 в напрямку Севастопольської площі від вул. Академіка Єфремова до просп. Перемоги за власним маршрутом, далі – вул. Гарматна – вул. Виборзька – вул. Вадима Гетьмана – далі за своїм маршрутом; у напрямку вул. Академіка Єфремова від Севастопольської площі до вул. Вадима Гетьмана за власним маршрутом, далі – вул. Олександра Довженка – вул. Дегтярівська – вул. Табірна – просп. Перемоги – далі за власним маршрутом.

Відповідно для зручності також діють нові зупинки в районі перетину вулиць Довженка та Цедіка; вулиць Нестерова та проспекту Перемоги; на вулиці Гетьмана в районі Індустріального шляхопроводу в напрямку Севастопольської площі. А зупинку на вулиці Гетьмана, яка знаходиться в районі Індустріального шляхопроводу (рух у напрямку проспекту Перемоги), перенесли назад у напрямку Севастопольської площі.

Затори, сміх і сльози: Який підсумок перших днів реконструкції

Попри те, що реконструкції Шулявського шляхопроводу кияни довго чекали, її початку вони виявилися не дуже раді. І справа навіть не в тому, що хтось проти "трилистої" конюшини і хотів би замість неї бачити інший проект - в місті від самого ранку понеділка утворилися величезні затори.

Станом на 10:00 18 березня З відкритих джерел

Як бачимо, стояло все від Святошино і, власне, до того місця, де ще півтора року триватиме ремонт.

До обіду ситуація покращилася, але все ж водії були роздратовані.

Cьогодні ситуація схожа.

Станом на 8:30 19 березня З відкритих джерел

Єдина радість - тепер у Шулявського мосту також є сторінка в Instagram, де він ділиться останніми подіями зі свого життя.

Фото: соцсети

Фото: соцсети

Джерело: 112.ua

відео по темі

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>