Борг у платіжках киян за водопостачання у жовтні виник через помилку "Ощадбанку"

Кошти, які не були враховані, "Київводоканал" обіцяє врахувати пізніше

З відкритих джерел

Деякі кияни отримали платіжки за водопостачання у жовтні з боргом через технічну затримку з отриманням інформації щодо оплати послуг за квитанціями "Київводоканалу" у відділеннях "Ощадбанку". Частина коштів була не врахована при підбитті підсумків місяця, повідомила прес-служба "Київводоканалу".

"Київводоканал" запевняє, що зазначену помилку буде виправлено в автоматичному режимі, а сплачені кошти обов’язково врахують, і вже у грудні мешканці отримають квитанції із вірними нарахуваннями – без "боргу". Оплату послуг за такими квитанціями "Київводоканал" закликає здійснювати без урахування "помилкового боргу", - йдеться у повідомленні. Киян, які потребуватимуть додаткової консультації з цього приводу, закликають звертатись до контакт-центру за телефоном: 202-0202.

Нагадаємо, наприкінці жовтня для киян запустили сайт для оплати комунальних послуг без комісії.

Джерело: 112.ua

відео по темі

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...

Віджет партнерів

d="M296.296,512H200.36V256h-64v-88.225l64-0.029l-0.104-51.976C200.256,43.794,219.773,0,304.556,0h70.588v88.242h-44.115 c-33.016,0-34.604,12.328-34.604,35.342l-0.131,44.162h79.346l-9.354,88.225L296.36,256L296.296,512z"/>