Зараз в Україні бум дизайнерської справи

ОЛЬГА АЛЬОНОВА - український дизайнер одягу, власниця брендів DS’DRESSіDS’FURS. Також керує власним брендом одягу ALONOVA. Колишня дружина футболіста київського "Динамо" Олександра Шовковського. Є дочка Олександра. З улюблених розваг – йога і відпочинок в Італії

Зараз в Україні бум дизайнерської справи
112.ua

Наталія Влащенко

Журналіст

ОЛЬГА АЛЬОНОВА - український дизайнер одягу, власниця брендів DS’DRESSіDS’FURS. Також керує власним брендом одягу ALONOVA. Колишня дружина футболіста київського "Динамо" Олександра Шовковського. Є дочка Олександра. З улюблених розваг – йога і відпочинок в Італії

Влащенко: У нас сьогодні у гостях дизайнер, стиліст, Ольга Альонова.

Вітаю, Олю. Якою людиною по життю ви себе вважаєте?

Альонова: Скоріше за все, веселою.

- Є думка, що в Україні немає легкої промисловості, а значить - немає і фешн-бізнесу. Як ви дивитеся на український фешн-бізнес?

- Ситуація дуже стрімко змінюється, і мені це все нагадує початок нульових, коли був бум салонів краси. Зараз у нас бум дизайнерської справи. Україна виявилася дуже благодатним ґрунтом не тільки для красунь і майстрів зачіски та манікюру, але також і для дизайнерів. На сьогоднішній день величезна кількість молодих, що вже сформувалися, відомих, талановитих чоловіків і жінок, які уявляють себе в цій сфері. Кожен рік з'являються все нові імена.

- Є ж соціальні моди на професію. Як ви можете відрізнити людину, яка є дизайнером за покликанням, від людей, які просто хочуть бути в цій професії?

- Нічого дивного немає в тому, що багато людей хочуть себе проявити в якомусь проекті. Бути дизайнером, відкрити ательє – що в цьому поганого? В Італії є бренди першої величини, а є маленькі магазинчики, ательє. Це здорово, це своє бачення світу. Головне, щоб споживач був для цього. Промисловість є тоді, коли її хтось споживає. Є величезна кількість дизайнерів. Нехай ці люди мої конкуренти, але вони також мої колеги. В основному ми всі відзначаємо, коли хтось зробив приголомшливу колекцію або створив принти, або придумав суперідею. Нам вистачає сил і гумору порадіти один за одного.

Новини за темою

- Як ви могли б охарактеризувати ситуацію з купівлею одягу сьогодні?

- Ми вже можемо відрізнити, що в продукті головне - якість. Тому ціна і якість – це сукупність. Якщо ми розуміємо, що місцева продукція якісна, то тоді питання ціни стає другорядним. Якщо ціна і якість відповідають нашим уявленням про те, скільки цей продукт повинен коштувати, то ми його купуємо. Що стосується одягу, то, в першу чергу, важливі тканини. Якщо тканини зроблені якісно і моделі виготовлено якісно, їх хочеться вдягати і в них комфортно існувати, то тоді людина починає довіряти цій марці. Питання назви бренду, звичайно, тішить нашу гординю. Але на сьогоднішній день люди зрозуміли, що особливий продукт можуть створювати і наші співвітчизники.

- Чим відрізняється українець, коли він йде по вулиці або коли він собі створює новий образ?

- Я люблю спостерігати у великих європейських містах, як наші співвітчизники, прийшовши в якийсь розкішний магазин, купують що-небудь. Вони це роблять неквапливо, важливо. В Україні, мені здається, все відбувається на бігу. Комплекс туриста, все-таки, у нас є. Але я можу сказати, що чоловіки практично ніколи не приходять купувати у Showroom одяг для своїх жінок. Їм простіше піти в магазин.

- Я, все-таки, хочу уточнити образ сучасного українця.

- Українці намагаються формувати своє бачення світу і намагаються одягатися з точки зору свого подання. З цього не завжди виходить ідеальна картинка. Але, напевно, ми і є не зовсім ідеальні. Для українця, особливо для чоловіка, характерно - "краще менше, та краще". Тому жорстка класика, без експериментів – це образ українського чоловіка. Що стосується жінок, то це, навпаки. Я створюю колекції прет-а-порте для жінок.

- Що кажуть вам ваші замовниці, коли приходять?

- В основному всі кажуть: "Я зараз виглядаю трохи повненькою, але, звичайно ж, скоро схудну". Ніхто ніколи не говорить: "Я дуже худорлява і хочу трохи погладшати". Напевно, всі дівчата, жінки хочуть виглядати трохи худішими. А мені хочеться сказати, що це не завжди добре, тому що якщо після літа худорлява жінка – вона виглядає трохи втомленою. І плюс два-три кг додають свіжості.

- А хто виглядає красивим? Які жінки користуються успіхом?

- Різні жінки у різних сферах прояву користуються успіхом. На мій погляд, блиск в очах, внутрішня краса – набагато важливіше одягу. Звичайно, дуже важливо, щоб при зустрічі людина виглядала елегантно. Це і міра, і розуміння того, що тебе красить, і найголовніше, щоб одяг прикрашав людину. А коли у жінки блищать очі – це означає, що у неї все добре.

Новини за темою

- Що змінилося за останні два роки?

- Зараз ситуація виглядає таким чином, що люди не просто рахують гроші, а вони задумуються: "А чи потрібно мені це? Куди я піду?" Ще десять років тому про це ніхто не задумувався – всі хотіли більше і яскравіше. Чорний колір завжди був актуальним, тому що, на мій погляд, чорний колір найяскравіший, але люди стали вдумливими. Люди стали рахувати не просто гроші, а доцільність.

- Що повинна мати в своєму гардеробі елегантна жінка?

- Це повинен бути базовий гардероб. На мій погляд, це джинси, жакет-блейзер, пальто маленьке, довге пальто. Джинси – це досить комфортно, це кежуал, і при наявності взуття на підборах це виглядає елегантно. Пальто-бушлат, куртка, бажано, шкіряна, і зараз знову актуальні спідниці.

- Коли ви бачите людину, ви прочитаєте її характер за тим, як вона одягнена? Кажуть, що можна визначити за одягом – чи самотня людина?

- Є жінки, які воліють виглядати ідеально. Одні з них не знають, чого вони хочуть, і готові вислухати рекомендації. Приймають їх, якщо вони довіряють мені. Інші, навпаки, сприймають будь-яку пропозицію мало не в штики. Мені здається, що це саме від того, що вони не знають, чого вони хочуть. Мені простіше з тими, хто знає, чого хоче. Всі мої колекції створені для міської жительки, яка працює. Звичайно, багато жінок не працюють, але планують себе проявити в якійсь сфері.

- Будь-який дизайнер мріє брати участь у великих престижних показах. Колекції наших дизайнерів невловимо схожі на те, що ми вже бачили на цих показах. А, мабуть, треба було б думати про свою окремо?

- Нам все, напевно, здається, що ми створюємо якийсь унікальний продукт. Ніхто не створює колекції, дивлячись в інтернет і змальовуючи якісь моделі із вже показаних моделей. Зараз багато українських дизайнерів їздять на світові виставки тканин, які проводяться два рази на рік у Парижі. Сім років тому це могли дозволити собі одиниці. Зараз дуже багато молодих дизайнерів приїжджають на цю виставку, тому що вони відчувають потребу придбати такі тканини, які зможуть заявити про себе. Ми всі мислимо по-своєму, але, можливо, наша ментальність виробляє продукт, який, здається, вже було кимось створено. Напевно, унаслідок того, що у нас мода вторинна. Не можуть же всі працювати в етно-стилі. Етніка в кожній країні, для кожної національності буде чимось особливим. У нас є прекрасний дизайнер, яка прославила Україну вишиванками і новим трактуванням - Віта Кін. Вона зробила вишиванку предметом, який хочеться мати. Кожен робить той одяг, який вважає значущим. Концептуальний одяг у своїй основі – мінімалістичний і лаконічній.

Новини за темою

- Як людина має відчувати при покупці одягу, що йому потрібно зупинитися?

- У моєму житті були різні періоди. По-перше, я завжди знаю, чого я хочу. У якийсь момент я піймала себе на думці, що я купую трохи більше, ніж мені потрібно для життя. Я поборола цю недугу. Я ношу багато одягу моєї марки, тому я завжди можу це питання врегулювати. А як вилікуватися від шопінг-залежності? А чи потрібно? Якщо для людини це є панацеєю – може, це краще, ніж ходити до психологів чи захопитися якоюсь іншою залежністю?

- Чому велика кількість самостійних красивих жінок або в стані розлучення, або вже одні? Чому у них так складається в особистому житті?

- Справа у взаєминах і в особистостях. Ідеальний варіант подання цього питання – люди переростають ці відносини. Спочатку люди перестають підживлювати ці стосунки. Люди, з двох сторін, хочуть уваги, захоплення, компліментів. Ще питання тотальної аморальності – це аморально не цінувати відносини.

- Ваше запитання?

- З ким із людей, які приходять у студію, вам найбільш цікаво спілкуватися - з людьми, які можуть розповісти щось нове?

- Мені цікаво з різними людьми: які можуть щось нове розповісти, які парадоксально мислять, з людьми із почуттям гумору.

Дякую, Олю.

відео по темі

Новини за темою

Новини за темою

Новини партнерів

Загрузка...